سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تعداد آذریهای حامی موسوی مشخص شد!!!

سایت اصلی حامی میرحسین موسوی از حمایت "70 نفری" آذری ها از بیانیه هفدهم آقای موسوی خبر داد.

سایت حامیان موسوی که از خارج از کشور مدیریت می شود، با بیان اینکه این حمایت از طریق انتشار یک نامه صورت گرفته است، نوشت که "رونوشت این نامه که به امضای بیش از "هفتاد تن" رسیده به رسانه های داخلی, مراجع و کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری ارسال شده است."

سایت حامی موسوی در حالی خبر حمایت 70 نفر از مردم آذربایجان در حمایت از میرحسین را در جمع اخبار مهم خود نشانده است که توضیحی درباره اینکه این افراد از کدام استان آذری و جز کدام قشر جامعه هستند، نداده است.

حمایت 70 نفری آذری ها از آقای موسوی در شرایطی است که، طبق سرشماری سال ????، جمعیت استان آذربایجان غربی حدود دو میلیون و 900 هزار نفر و جمعیت استان آذربایجان شرقی بیش از سه میلیون و 600 هزار نفر است.

بیش از سه میلیون و 300 هزار نفر از مردم این دو استان در انتخابات ریاست جمهوری دهم شرکت کردند که بیش از یک میلیون و 750 هزار نفر به محمود احمدی نژاد و حدود یک میلیون و 500 هزار نفر به میرحسین موسوی رای دادند.

پس از اعلام این نتیجه، زهرا رهنورد، همسر میرحسین موسوی که از سوی آقای موسوی "روشنفکرترین زن ایران" نامیده شده بود، در سخنانی جالب به بی بی سی انگلیس گفت که حتما تقلب شده است چرا که "آذربایجان و ترک زبان‌ها هیچ وقت فرزند خودشان را نمی‌گذارند که به کسی دیگر رای بدهند. یا لرستان که خود من لر هستم و موسوی هم بارها گفته من داماد لرستان هستم. بنابراین اهالی لرستان موسوی را نمی‌گذارند به آقای احمدی نژاد رای بدهند. این دو تا ملاک است و باقی موارد هم شبیه همین است".ادامه مطلب...

کلمات کلیدی : سایت حامیان موسوی، آذری

<   <<   11   12   13   14   15   >>   >

آپلود عکس

آپلود عکس

... ...