سفارش تبلیغ
صبا ویژن

توضیح درباره عکس \دختر چاوز در آغوش احمدینژاد\

روزنامه ایران صبح امروز در ستون "دیگه چه خبر" خود به ارائه توضیحاتی درباره عکس منتشر شده در رسانه‌ها تحت عنوان دختر چاوز در آغوش احمدی‌نژاد پرداخته است.

به گزارش خبرنگار سیاسی باشگاه خبرنگاران، بعد از سفر  رئیس‌جمهور به "ونزوئلا" برخی سایت‌های خبری عکسی را تحت عنوان "دختر چاوز در آغوش احمدی‌نژاد" منتشر کردند.





روزنامه ایران صبح امروز در ستون "دیگه چه خبر" خود به ارائه توضیحاتی  درباره عکس منتشر شده در رسانه‌ها پیرامون "دختر چاوز در آغوش احمدی‌نژاد" پرداخته است.

این روزنامه انتشار این عکس را اوج بی اخلاقی رسانه‌ای توصیف کرده است و در این‌باره می‌نویسد: دست آخر اینکه روز گذشته برخی از سایت‌ها که در "عقده‌گشایی علیه رئیس‌جمهور" سابقه درخشانی را از خود ثبت کرده‌اند و همواره از برخورد قضایی در مقابل هتک حرمت به منتخب ملت نیز ترسی ندارند، با انتشار عکس یکی از سفرهای استانی رئیس جمهور، موضوع این عکس را به مراسم "خاکسپاری چاوز" ربط داده و از تیتر دختر چاوز در آغوش احمدی‌نژاد؟! استفاده کردند.

شایان ذکر است که در عکس مذکور رئیس‌جمهور در یکی از سفرهای استانی و با لباس غیر رسمی، پسر بچه‌ای را در آغوش کشیده بود حال آن که رئیس جمهور در جریان سفر به ونزوئلا و شرکت در مراسم ختم هوگو چاوز، لباس رسمی بر تن داشته است.

ادعای مذکور به حدی مضحک است که نیازی به توضیح نیست اما برخی معتقدند هنگامی که مقامات قضایی و مدعی العموم واکنشی نسبت به دروغ‌پردازی، اتهام زنی و داستان سرایی علیه شخص اول اجرایی کشور نشان نمی‌دهند، برخی رسانه‌ها نیز هرگونه بی‌اخلاقی را در حق منتخب مردم مباح می‌دانند و ترسی از پاسخگویی در مقابل قانون ندارند.



کلمات کلیدی : احمدی نزاد
   1   2      >

آپلود عکس

آپلود عکس

... ...