سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مروری بر مواضع قبلی برادر محسن رضایی

آقا محسن رضایی عزیز؛ چقدر عالی میشد اگر سیاسیون ما برای حافظه تاریخی مخاطبان خود احترام قائل میشدند. بنده انتشار این کامنت را برای آگاهی آقای رضایی هم که شده مناسب میدانم تا شاید به شعور و حافظه مخاطب ایمان بیاورند. باور بفرمایید مخاطبان رسانه آلزایمر سیاسی ندارند که عملکردها را فراموش کنند. تمامی ملت ایران به صورت شفاف به خاطر دارند که در میان 4 نامزد انتخابات، آقای رضایی و ستادشان بیشترین تاکید را روی تقلب در انتخابات داشتند و حتا ستاد میرحسین موسوی هم تکیه اش روی تخلف بیشتر از تقلب بود اما بار اصلی ادعاهای مربوط به تقلب بر دوش آقای رضایی و ستاد ایشان بود. نمونه هایی از موارد بیشمار در این رابطه را از خود سایت تابناک می آورم و متذکر میشوم که ممکن است حتا تابناک این مطالب را از آرشیو خود حذف نماید اما اینها ثبت در سایتهای دیگر و مهمتر از آن ثبت در تاریخ و حافظه مخاطبان شده اند و هیچگاه از حافظه مخاطبان و تاریخ پاک نخواهند شد. نمونه ای از موارد بیشمار مورد نظر:
آقای محسن رضایی در نامه به آیت الله جنتی به دروغ مدعی شدند که نتیجه تجمیع آرای ثبت شده و امضا شده فرمهای وزارت کشور توسط ناظران ایشان، منجر به 7 تا 9 میلیون رای قطعی برای ایشان شده است.
http://www.tabnak.ir/fa/pages/?cid=51890
کدخدایی: محسن رضایی در نامه‌ای به تاریخ
24/3/88 بیان کردند برآورد ستادهای و کارشناسان نشان می‌دهد که اینجانب در بدبینانه‌ترین وضعیت بین 3.5 تا 7 میلیون رای داشتم هرچند که برخی از کارشناسان 9 میلیون رای را نیز برآورد کردند. کدخدایی ادامه داد: براساس نامه‌ ارسالی وی، مبنای محاسبه گزارش ناظران از محل شعب اخذ رای، تجمیع آرای بیش از هزار صندوق، نظرسنجی‌های رسمی و مستقل کشور و اظهارات مردم و مسوولان ستادها است. کدخدایی در ادامه مدعی شد که رضایی تشویش اذهان عمومی میکند!
http://www.tabnak.ir/fa/pages/?cid=52375
امیدوار رضایی: 70 تا 80 درصد آرا با یک نوع خودکار و با یک خط مشترک به نفع یک کاندیدای خاص به صندوق‌ها ریخته شده است.
http://www.khabaronline.ir/news-11634.aspx
کدخدایی در پاسخ به ادعای امیدوار رضایی، تصریح کرد: طبیعتاَ قوه قضائیه باید پیگیر این موضوعات بوده و با کسانی که اینگونه شایعات را مطرح می‌کنند، برخورد کند. زیرا شمارش آرا در مقابل دوربین‌های صدا و سیما و هیات‌های نظارت و اجرایی شورای نگهبان صورت گرفت.
http://www.tabnak.ir/fa/pages/?cid=53664
تابناک: علت مشارکت بالای 100 درصدی برخی حوزه های رای گیری! آقای دانشجو مدعی شده‌اند که به دلیل فصل بهار و مسافرت پنجشنبه و جمعه، میزان مشارکت در برخی از حوزه‌ها افزایش داشته است و استان مازندران را به طور مشخص نام برده‌اند، اما برای آگاهی رئیس ستاد انتخابات کشور، باید گفت که خراسان جنوبی و شمالی و رضوی با همان پراکندگی جمعیتی 23 حوزه آن مشارکت بالای 95 درصد داشته، در صورتی که استان مازندران، تنها ده حوزه رأی‌گیری با مشارکت 95 درصدی دارد که در این زمینه با حوزه کویری کرمان که همگان وضعیت آب و هوایی این استان را در این فصل می‌دانند، با داشتن مشارکت بالای 95 درصد در 9 حوزه رأی‌گیری با استان مازنداران که مصداق گفته ایشان است، برابری می‌کند. بنابراین، پراکندگی 125 حوزه انتخاباتی که مشارکت در آن بین 95 درصد تا 141 درصد است، در سرتاسر ایران به نسبت تقسیم شده و جالب اینجاست که حوزه‌ای مانند شهر اردبیل که اکنون در بین شهرهای ایران، بهترین آب و هوا را داشته و مناسب‌ترین مکان برای مسافرت است، تنها در یک حوزه دارای مشارکت 97 درصدی بوده است. دادن کلیه اطلاعات درست به مردم به ویژه تعداد آرای آنها، شاید در انتخابات گذشته ـ که حساسیت در جامعه نبوده ـ توجیه‌پذیر باشد، اما چگونه می‌توان در این برهه حساس و دقت افکار عمومی، با بیان این مطلب که در دوره‌های گذشته این موضوع انجام نشده، توجیهات غیرمنطقی داد؟!
http://www.tabnak.ir/fa/pages/?cid=52556
توضیحات تابناک درباره خبر نتایج انتخابات و توضیح اینکه در مقطع کنونی تابناک برای انتشار اخبار واقعی انتخابات! محدودیت دارد: از کاربران عزیز تابناک می‌خواهیم به محدودیت‌های این سایت در انتشار برخی اخبار در اوضاع کنونی ـ همانگونه که همواره مدنظر داشته‌اید ـ عنایت داشته باشند.
http://www.tabnak.ir/fa/pages/?cid=51754
توضیح تابناک درباره آرای آقای رضایی و تاکید بر خلاف واقع بودن آرای اعلام شده آقای رضایی: نمی توان این آرای آقا محسن را باور کرد آنهم با آن همه بالا و پایین شدن ها روی صفحه تلویزیون.
http://www.tabnak.ir/fa/pages/?cid=55182
سردبیر تابناک: تحلیل‌ها آنگاه شفاف‌تر شد که نماینده رضایی برای پیگیری شکایات وی از شورای نگهبان، پس از موضع گیری خاص عوامل ستاد انتخاباتی وزارت کشور و شورای نگهبان آشکارا اعلام کرد، یکی از دلایل اصلی انصراف دکتر رضایی از پیگیری‌ شکایت‌هایش، همکاری نکردن عوامل اجرایی و نظارتی در این زمینه و بی‌نتیجه دانستن این تلاش‌ها با رویه موجود بوده است. شاید همین چالش‌ها بود که شورای نگهبان را متوجه این موضوع ساخت که اگر رویه به این‌گونه باشد و تنها معترض انتخابات که تام و تمام، اعتراضاتش را بر پایه قانون و از مجاری قانونی پیگیری کرده است نیز از این فرایند اعلام انصراف کند، سنگینی اعتراضات به شورای نگهبان و تصور بسته به نظر رسیدن راه‌های قانونی اعتراض به نتیجه انتخابات در جامعه، شکل پررنگتری(!!!) را به خود خواهد گرفت.
http://www.tabnak.ir/fa/pages/?cid=53213
محسن رضایی 2 روز قبل از انتخابات و نه ساعت 12 شب روز رای گیری! طبق یک عملیات روانی و بسترسازی برای اعمال بعد از انتخابات خویش، تنها نامزدی بود که قبل از انتخابات خود را برنده قطعی مرحله اول انتخابات اعلام کرده بود: نیک می‌دانید که انتخابات، سه قطبی شده و با مشارکت حداکثری مردم، هیچ یک از نامزدها در دور نخست موفق به کسب بیش از پنجاه درصد آرا نخواهند شد و بالطبع با همت و اراده و رأی شما ملت بزرگ، اینجانب یکی از نامزدهای دور دوم خواهم بود.
http://www.tabnak.ir/fa/pages/?cid=51496
دکتر علی احمدی، نماینده محسن رضایی، برای پیگیری شکایات انتخاباتی، در واکنش به اظهارات سخنگوی شورای نگهبان اعلام کرد: بازشماری آرا به دلیل همکاری نکردن شورای نگهبان و وزارت کشور، در هیچ یک از استان‌ها و حوزه‌های مورد توافق صورت نگرفته است. بنابراین، سخنان آقای کدخدایی و اطلاعیه ستاد انتخابات کشور، خلاف واقع بوده و تکذیب می‌شود. وی همچنین افزوده است: البته اگر آقایان اظهارات خلاف واقع را تکذیب نکرده و به چنین سخنانی ادامه دهند، آنگاه مجبور خواهیم شد، مکاتبات با شورای نگهبان و دلایل و مستنداتی که منجر به انصراف و پیگیری نکردن آقای رضایی از بازشماری آرا شده است، منتشر کنیم تا ملت شریف ایران در جریان حقایق این اقدام و رخدادهای پشت صحنه آن قرار گیرند. نماینده دکتر محسن رضایی در شورای نگهبان، تأکید کرد: ما حق پیگیری و شکایت از خاطیان و متخلفان احتمالی حقیقی یا حقوقی انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری در مراجع قانونی و قضایی وفق اصول 34 و 159 قانون اساسی و ماده 94 قانون انتخابات ریاست جمهوری کشور را برای خود محفوظ می‌دانیم.
http://www.tabnak.ir/fa/pages/?cid=52925
عطاالله مهرابی نماینده محسن رضایی در وزارت کشور در رابطه با نظارت بر بازشماری آرا در پاسخ به مطالب درج شده در سایتهای خبری برگرفته از سایت وزارت کشور و اظهارات رئیس ستاد انتخابات کشور در شبکه خبراظهار داشت : مطالب صورتجلسات منتشره در سایت وزارت کشور که به صورت یکجانبه و ناقص منتشر گردیده اولا به صورت غیر رسمی بوده و ثانیا خارج ازچارچوب کلی مورد توافق و قبل از طی شدن روند تطبیق فرم های چهار گانه صورت پذیرفته که به هیچ وجه قابل تعمیم به کل نبوده و نیست . این عضو ستاد محسن رضایی همچنین گفت : نکته مبهم دیگری که همچنان وزارت کشور از پاسخ به آن امتناع می ورزد تعارض و تناقض در آرای اعلامی است به گونه ای که در بامداد روز شنبه مورخ 23/3/88 از مجموع سی میلیون آرای ماخوذه آقای رضایی 630 هزار رای کسب کرده بود و بعدازظهر همان روز با اعلام 34 میلیون رای آرای دکتر رضایی با 60 هزار کاهش اعلام گردید. به گزارش مهر وی اضافه کرد : یکی از سئوالات جدی در خصوص بررسی و ابطال حوزه ها وصندوقهای مریض بوده است یعنی حوزه هایی که تعداد افراد شرکت کننده بیشتر از واجدین شرایط در آن حوزه ها بوده است که اتفاقا در بسیاری از آنها آرای یک کاندیدا بیش از 75 درصد از کل آرای این حوزه ها را به خود اختصاص داده است و یا شعبه هایی که آرای برخی کاندیداها در آن صفر بوده یا این کاندیداها در آن شعبه ها نماینده ناظر نداشته اند و یا صندوقهای سیار که در انتقال از یک مکان به مکان دیگر از دیدرس ناظرین کاندیداها دور بوده اند.
http://www.tabnak.ir/fa/pages/?cid=53410



آپلود عکس

آپلود عکس

... ...