سفارش تبلیغ
صبا ویژن

جریان انحرافی/انتصاب در وزارت خارجه/ماجرای کاشمر

روزنامه جوان طی چند ماهه گذشته در خبرها و تحلیل‌های متعددی از نزدیک شدن جریان انحرافی به کارگزاران و همسوشدن این دو جریان برای حذف گفتمان ناب انقلاب و اصولگرایی از صحنه مدیریتی و اجرایی کشور خبر داده بود که شاید برای برخی عجیب و غیرقابل باور می‌نمود، اما هر چه که جلوتر آمدیم این نزدیکی و همسویی پررنگ شد. برای اثبات بیشتر این مدعا ناچاریم به برخی استنادات در این زمینه اشاره داشته باشیم. (ادامه)

  1ـ همسویی در تخریب علامه مصباح‌یزدی /2 ـ تطهیر متقابل کارگزاران و جریان انحرافی /3 ـ نفوذ کارگزارانی‌ها در حلقه جریان انحرافی /4 ـ نگاه مشترک لیبرالی به فرهنگ


8دلیل پشت پرده برای انتصاب ملک‌زاده /مجموعه شواهد و قرائن نشان می دهد انتصاب محمد شریف ملک زاده به عنوان معاون مالی و اداری وزارت خارجه بدون دخالت و اراده دکتر صالحی رئیس دستگاه دیپلماسی کشور انجام شده است.


یک مقام مسئول در نیروهای مسلح در واکنش به گفته‌ها و اظهارات سرکرده جریان انحرافی، اظهار داشت: ملت انقلابی ایران اسلامی همانگونه که رهبر عزیز ما فرمودند، از خدمت و کار حمایت می‌کنند و جریان اصول‌گرایی در پی حفظ آقای رییس‌جمهور است اما در برخورد با نفوذی‌ها و جریان انحرافی تردید ندارد و تلاش می‌کند تا دولت خدمتگزار در ذهن مردم همچنان پاکدست و محبوب باقی بماند.


حجت‌الاسلام حیدر مصلحی وزیر اطلاعات در نامه‌ای خطاب به علی‌اکبر صالحی وزیر امور خارجه کتباً با انتصاب محمدشریف ملک‌زاده در سمت معاونت اداری مالی وزارت امور خارجه مخالفت کرد.
 

 


یک عضو بسیج سپاه منطقه کاشمر در خراسان رضوی به دلیل پیگیری پرونده تجاوز گروهی به زنی در روستای قوژد به دستور مقام قضایی این منطقه دستگیر شده است. پنجم اردیبهشت امسال زنی به نام "م.ق" با طرح شکایتی در دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان کاشمر از حادثه هولناکی خبر داده که در آن به حمله 50 مرد به وی در روستای قوژد اشاره شده است.(ادامه)
 

حادثه ساعت 20 روز دوم اردیبهشت ماه امسال در یک زمین کشاورزی و با تهدید چاقو و کتک کاری رخ داده و سپس عوامل آن اقدام به ربودن زن و فرار از منطقه کرده اند.



کلمات کلیدی : .، کارگزاران، رئیس، جریان، انحرافی، مشایی، انتحرافی، انتصاب، وزارت امور خارجه، معاون اداری مالی، سرکرده، ماجرای، کاشمر
   1   2      >

آپلود عکس

آپلود عکس

... ...