سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تودهنی همسر آیت الله خزعلی به خبرنگار زنجیره ای خارج نشین (خبر و

مادر مهدی خزعلی، اقدامات فرزند خود در همکاری با فتنه گران را به کسی تشبیه کرد که می خواهد خود را از پشت بام پایین بیندازد.
 «ف-ق» همکار فراری نشریات زنجیره ای اصلاح طلب، مدت هاست که در خارج کشور کشف حجاب کرده و با پایگاه اینترنتی روزآن لاین وابسته به اپوزیسیون مقیم پاریس همکاری می کند. وی و برخی از همکاران متواری او مدت هاست به شکل افراد ناشناس یا در پوشش خبرنگار داخلی و... با افراد مختلف تماس می گیرند. آنها بعضا اقدام به تخلیه تلفنی می کنند و در برخی مواقع نیز دنبال گرفتن مواضع تند علیه نظام و انقلاب از سوی افراد خاص هستند.


 چند روز پیش «ف-ق» در همین چهارچوب با خانم طاهره کلباسی همسر آیت الله خزعلی تماس گرفته و سعی می کند ضمن تحریک عواطف ایشان به بهانه بازداشت مهدی خزعلی، سوژه ای برای رسانه متبوع خود دست و پا کند. اما همسر آیت الله خزعلی در پاسخ وی جواب های قاطعی می دهد. خانم کلباسی می گوید «یک ماه پیش با مهدی صحبت و احوالپرسی کردیم اما هیچ کاری برای ایشان نکرده ام چون خودش عاقل و بالغ است.»
 وی درباره ادعای اعتصاب غذای مهدی خزعلی می گوید: نکند این کار را. اعتصاب غذا مشکلی را حل نمی کند. خودش به بدنش ظلم می کند.
 وی همچنین درباره این سوال که «نوع دیدگاه و مواضع سیاسی آقا مهدی متفاوت است با خانواده شما و حاج آقا. اما به هرحال حاج آقا پدر ایشان هستند و می خواهم بپرسم آیا پیگیر پرونده ایشان هستند؟» می گوید: نه خیر اصلا پیگیر پرونده نیستند. چون چندین بار با ایشان صحبت کرده. به ایشان گفتند که راهتان غلط است، راهتان اشتباه است. این راه را نروید اما ایشان گوش نکردند. به ایشان هم گفتند که اگر گرفتار شوید من کاری به کارتان ندارم. به خودشان این را گفته اند. به بچه ها و خانم اش هم گفته بودند که اگر این بار برود زندان من کاری ندارم.
 «ف-ق» می پرسد: یعنی دفعات پیش، پیگیر بودند؟ و خانم کلباسی پاسخ می دهد: بله دفعات پیش پیگیری کردند. صحبت کردند. وقت ملاقات گرفتند. عید صحبت کردند گفتند چند روز مرخصی بدهید بیاید با زن و بچه اش باشد. ایشان آمد و آنها خودشان دیگر نبردند او را. آزادش کردند حالا سفارش بوده یا چی سفارش اطلاعات یا قوه قضاییه ولی ایشان را نبردند. 7 ماه آزاد بود باز تمام کارهایش را شروع کرد. خب این با دست خودش این کار را کرد. از اطلاعات به او خبر دادند گفتند این فراخوانی که نوشتید این اشتباه است نکنید. اما او با اطلاع خودش رفت زندان. با خواسته خودش رفت زندان. کسی که خودش می خواهد یک نفر می خواهد خودش را از پشت بام بیندازد پایین کاری نمی توان کرد.
 همسر آیت الله خزعلی در پاسخ این پرسش که «آیا از نظر شما این نوع برخورد با منتقدین درست است؟ زندان پاسخ انتقاد است؟» گفت: من باید تکلیف معین کنم یا نظام تکلیف معین کند؟ مگر نظام دست ماست؟ ما باید معین کنیم که نظام چکار باید بکند یا نظام معین کند؟ من و شما چکاره هستیم توی این مملکت که تعیین کنیم نظام چه بکند. هر کشوری نظام دارد و نظام اش هم مسئول دارد مسئولانش هم تعیین می کنند. ما که نباید برای آنها تکلیف معین کنیم.



کلمات کلیدی :
   1   2   3   4   5   >>   >

آپلود عکس

آپلود عکس

... ...