سفارش تبلیغ
صبا ویژن

زنجیره دانشجویان بدور تاسیسات هسته ای + تصاویر

بیش از دو هزار نفر دانشجو از 12 استان کشور دیروز با تجمع و تشکیل زنجیره انسانی مقابل سایت هسته‌ای UCF اصفهان، ضمن اعتراض به گزارش مغرضانه اخیر آمانو، از برنامه‌های هسته‌ای صلح‌آمیز کشورمان حمایت کردند.

به گزارش گرداب به نقل از خبرنامه دانشجویان، دانشجویان ‌‌از 12 استان کشور شامل استان‌های اصفهان، خراسان جنوبی، یزد، کرمان، لرستان، کرمانشاه، قم، البرز، مرکزی و برخی استان‌های دیگر عازم تأسیسات هسته‌ای اصفهان شدند.

حضار در این مراسم شعارهایی همچون "خونی که در رگ ماست، هدیه به رهبر ماست"، "الله اکبر"، "لا اله الا الله، اسرائیل عدوالله" و "وای اگر خامنه‌ای حکم جهادم دهد، ارتش دنیا نتواند که جوابم دهد"، "یا ایها المسلمون اتحدوا اتحدوا"، "حسین حسین شعار ماست، شهادت افتخار ماست"، "ما همه سرباز توایم خامنه‌ای، گوش به فرمان توایم خامنه‌ای"، "آمریکای بیچاره تهدید اثر نداره" و "اسلام هسته‌ای را دشمن نمی‌پسندد، سلطه مستکبر را اسلام نمی‌پسندد"، «آمریکای بیچاره تهدید فایده نداره"، "ما تا آخر ایستاده ایم" و "100 تا سند آوردیم آبروتون رو بردیم"، را سر دادند.

در این مراسم نمایندگان چند دانشگاه از سراسر کشور به ایراد سخنرانی پرداختند و ضمن آمادگی برای هرگونه مقابله با تهدیدات علیه ایران، بار دیگر با آرمان‌های شهدا و امام شهدا تجدید پیمان کردند و اعلام داشتند که چشم به دستورات و رهنمودهای ولی امر مسلمین حضرت آیت‌الله خامنه‌ای دارند.

"محمد جعفری‌نژاد" نماینده جنبش عدالتخواه دانشجویی، در اجتماع و حلقه انسانی دانشجویان دانشگاه‌های سراسر کشور در اطراف تأسیسات هسته‌ای اصفهان اظهار داشت: «به آمریکا، غرب و سران استکبار قول می‌دهیم که ما جوانان انقلابی ایران اسلامی در صورت شلیک گلوله‌ای به سمت ایران، تل‌آویو را طی سه روز روی سر ساکنانش خراب می‌کنیم.»
 
در ادامه این تجمع، یکی از خواهران شرکت‌کننده بیانیه‌ای را به زبان انگلیسی برای حضار قرائت کرد.

یکی از دانشجویان دانشگاه صنعتی اصفهان نیز در این مراسم گفت: «حضور ما بیانگر یک حقیقت است که امام خمینی‌رحمت‌الله‌علیه سال ها پیش به آن اشاره کرده بودند و آن اینکه امریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند.»

یکی از دانشجویان دانشگاه اصفهان هم گفت: «ما تا آخرین قطره خون پشت سر ولایت فقیه ایستاده ایم و از دستاوردهای علمی دانشمندان کشورمان که همگی صلح آمیز است، با جان و دل دفاع می کنیم.»

دانشجویی از استان چهار محال و بختیاری نیز گفت: «هدف از حضور ما در این مرکز نمایش هوشیاری و آگاهی ملت ایران در شناختن دشمنان است.»

همچنین نماینده دانشجویان لرستان، نماینده دانشجویان دانشگاه اصفهان، نماینده دانشجویان دانشگاه باهنر کرمان و نماینده مجمع مطالبه مردمی مشهد نیز هر کدام به طور جداگانه موضع دانشجویان کشور علیه استکبار را اعلام کردند.

سه تن از خواهران نیز به زبان‌های ترکی، اسپانیولی و عربی بیانیه‌های جداگانه‌ای علیه استکبار، غرب و آمریکا قرائت کردند.

همچنین "یحیی بهرام زهی"، نماینده دانشجویان اهل سنت نیز در این مراسم طی قرائت بیانیه‌ای اعلام کرد که مردم ایران فارق از دین خود همواره اتحادشان را حفظ می‌کنند.

پس از آن دانشجویان دختر و پسر در اطراف تأسیسات هسته‌ای اصفهان حلقه‌ انسانی تشکیل دادند تا به جهانیان به ویژه دولت‌های مستکبری که ایران را تهدید به حمله نظامی می‌کنند اعلام کنند که آماده هرگونه مقابله با آنها هستند و جانشان را برای این کشور در کف دستشان گرفته‌اند.

در این مراسم برگه‌هایی بین جوانان پخش شد که دانشجویان با پر کردن آن برای حضور در گردان‌های عملیات‌های استشهادی ثبت‌نام کردند.

شرکت کنندگان در این  زنجیره انسانی  در بیانیه پایانی خطاب به کدخدایان نظام بین المللی که اکنون با بیداری ملت های مسلمان و اوج گیری اعتراضات در اروپا و امریکا، شیشه عمرشان در آستانه شکسته شدن است، آوردند: فرزندان انقلابی روح الله کبیررحمت‌الله‌علیه ضمن برحذر داشتن همه مستکبران از هر گونه حماقت نسنجیده برای دست اندازی به منافع مستضعفان به خصوص ملت قهرمان ایران اعلام می دارند، شک نکنید در صورت هرگونه ماجراجویی، پاسخ خود را با مشت های گره کرده و سیلی های آبدار ملت هایی که سال های سال در فکر انتقام ظلم بوده اند، دریافت خواهید کرد.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
اخبار مرتبط:


کلمات کلیدی : امریکا، اوباما، دانشجویان، تصاویر، اسلام، سوء استفاده، زنجیره، تاسیسات، هسته ای، اصفهان، شهرهای ایران، 2هزار، نفر، آمانو
   1   2   3   4   5   >>   >

آپلود عکس

آپلود عکس

... ...