سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سند تاریخی آزادی بیان در دولت اعتدال! / تذکر شدید برای نقد توافق

جهت اطلاع آقایان هاشمی، روحانی و جنتی
سند تاریخی آزادی بیان در دولت اعتدال! / تذکر شدید برای نقد توافق ژنو

 

پس از آن که هیات نظارت بر مطبوعات به دلیل نقد توافقنامه ژتو به هفته نامه 9 دی تذکر داد، حمید رسایی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی و مدیر مسئول هفته نامه 9 دی متن تصویر این اخطار به اضافه پی نویس های شخصی اش را را منتشر کرد.

به گزارش رجانیوز، رسایی در ذیل این تصویر نوشته است: « از آنجا که در روزهای اخیر دولت محترم تمام همّ و غم خود را دفاع از آزادی بیان قرار داده تا به همه خصوصا منتقدین خود ثابت کند که از ظرفیت بالایی در نقدپذیری برخوردار است، و بهانه ای به دست بیگانگان ندهد که به خاطر توقیف رزنامه های هتاکی مانند بهار که دو بار هم سابقه توقیف داشته این دولت را متهم به محدود سازی رسانه ها نکنند، تصمیم گرفتم تا نامه وزارت ارشاد را به عنوان یک سند تاریخی منتشر کنم. امید که تاریخ درباره عملکرد دولتمردان یازدهم دچار اشتباه نشود و آنها را بی دلیل متهم نکندچون آزادی بیان وجود دارد، برای همه ، حتی روزنامه ای که احکام اسلام را تبعیض جنسیتی معرفی می کند، حتی برای آنها که به قرارداد ژنو نقد دارند، حتی برای آنها که به اقدام غیرقانونی وزیر ارشاد در فیس بوک بازی او نقد دارند و برای ... / روحانی مچکریم چقدر در دوره 100  روزه شما صریح القلم شدیم. به آقایان وزارت ارشاد هم یادآوری می کنم که هیچ ابلاغیه ای به 9 دی ارسال نشده است».



کلمات کلیدی : سند، تاریخی، آزادی، بیان، در، دولت، اعتدال!، / تذکر، شدید، برای، نقد، توافق، ژنو، جهت، اطلاع، آقایان، هاشمی، روحانی، جنتی
   1   2   3   4   5   >>   >

آپلود عکس

آپلود عکس

... ...