سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مشایی فراماسونر است. ماسون های بزرگ آدم های مرتاض اهل ریاضت هستن


پیامبر(ص) معصوم بودند، ولی زیر مجموعه اجرایی ایشان در حکومت به جز علی بن ابی طالب(ع) معصوم نبودند، لذا اشتباه آن ها همان اشتباه حکومت و نقطه ضعف است، اگر تمامی کسانی که با پیامبر همکاری می کردند همانند رسول خدا(ص) بودند حکومت هیچی ضعفی نداشت، ولی چون اینگونه نبودند لذا حکومت پیغمبر دارای آسیب است و بررسی و آسیب شناسی ما در واقع پیرامون حکومت رسول خدا(ص) است و نه حاکمیت آن حضرت.


حجت الاسلام مهدی طائب گفت: شیعه دلیل دارد که انسان نباید در مواضع تهمت خودش را قرار دهد و اگر چنین کاری انجام دهد، کار حرام انجام داده است، احمدی نژاد می دانست که خانه نشستن از این باب حرام است، و بر این گناه صغیره اسرار کرد و این گناه را به گناه کبیره تبدیل کرد.

حجت الاسلام مهدی طائب، استاد حوزه و دانشگاه و رییس قرارگاه عمار در چهارمین روز از دوره آموزشی ـ تربیتی والعصر که به همت دانشگاه امام صادق(ع) در اردوگاه صاحب الزمان (عج) تهران برگزار شد، گفت: بحث پیرامون شناخت ماهیت یهود است گاهی پیرامون اقدامات کلی آن (اقدامات استراتژریک) و گاهی پیرامون اقدامات مقطعی یهود است.

 امروز اگر مشایی را بشناسیم اعتراض ما به احمدی نژاد فروکش خواهد کرد

وی با طرح این پرسش که پرتوکول ها استراتژی یهود هستند یا تاکتیک آن، بیان کرد: پروتوکل تاکتیک های یهود است، بدین معنا که مربوط به زمانی است که رسانه به شکل موجود توسط خود آن ها و یا توسط دیگران به وجود آمده است، یهود این تاکتیک را طراحی کرد که استراتژی کلی خودش را در زمینه سلطه در مقاطع مختلف انجام دهند.

استاد حوزه و دانشگاه در ادامه با بیان این که این پروتوکل ها وقتی بخواهند به مرحله اجرایی برسند به عملیات های ریزتری تبدیل می شوند، افزود: در باب یهود دو مطلب مهم است نخست این که تاکتیک یهود را باید به زمان بتوانیم بشناسیم ، و دیگر این که آیا امروز تاکتیک آن ها همان پروتوکل ها است؟ اگر همان پروتوکل ها است، باید در نظر گرفت که برنامه های، ریز اجرایی آن ها چیست، زیرا یهود به اقتضاء تغییر زمینه های عملیاتی تاکتیک ها را عوض می کند.

وی خاطر نشان کرد: شکی نیست که وضعیت صهیونیست و یهود قبل از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، با وضعیت آن ها بعد از انقلاب به طور اساسی تغییر کرده، زیرا انقلاب اسلامی زمینه عملیاتی را در دنیا متفاوت کرد. تا قبل از پیروزی انقلاب ما یهود بر شطرنج سیاسی دنیا مسلط مطلق بود، یعنی دنیا را در دو بلوک شرق و غرب(جماهیر شوروی و آمریکا) تقسیم کرده بود.

ادامه مطلب...

کلمات کلیدی : فراماسونری، ماسونی، دانشگاه، منافقان، وزیر، احمدی نژاد، جریان، مشایی، ظهور، نزدیک، صالح، مرتاض، نخست، هند، ریاضت، نفوذی، یهود، شعیب، بن

   1   2   3   4   5   >>   >

آپلود عکس

آپلود عکس

... ...