سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تأیید "تکیه‌گاه فتنه بودن هاشمی"/ فرار مهدی و آشوب

تأیید "تکیه‌گاه فتنه بودن هاشمی"/ فرار مهدی و آشوبگری فائزه شبیه رفتارهای منافقین است یا اعتراض دلسوزان انقلاب؟

 

 

 

آقای اکبر هاشمی رفسنجانی در اظهاراتی که روز گذشته از وی منتشر شد و مورد استقبال ویژه رسانه‌های ضدانقلاب و جریان فتنه قرار گرفت، هم بر مواضع قبلی و نادرست خود اصرار کرد و هم در مقابل اعتراض‌های دلسوزان انقلاب به رفتار فرزندانش در جریان فتنه سال گذشته گفت به این رفتارها عادت کرده و آن‌ها را با اقداامات منافقین در اول انقلاب مشابه سازی کرد.

به گزارش رجانیوز، هاشمی در این بخش از اظهاراتش گفت «این فضا برای من موضوع تازه‌ای نیست و همواره به دلایل مختلف با آن روبه‌رو بوده‌ام. در ابتدای انقلاب از سوی سازمان منافقین [مجاهدین خلق] سپس از سوی دشمنان خارجی، در دوران ریاست جمهوری از سوی جناح راست افراطی و پس از آن از سوی جناح چپ افراطی و امروز نیز از سوی گروهی که اهداف‌شان برای من مشخص است.»

آقای هاشمی در حالی اصرار دارد که انگ منافقین، راست و چپ افراطی را به منتقدان رفتارهای غیرقانونی و فتنه‌گرانه برخی اعضای خانواده‌اش بزند که مهدی پسر


 

مهدی قلدر هاشمی


 

 او از طراحان اصلی دروغ بزرگ تقلب در انتخابات بود و از مرداد ماه سال گذشته به بهانه‌های متعددی از جمله سرکشی واحدهای دانشگاه آزاد و ادامه تحصیل از ایران خارج شده و علی‌رغم احضارهای قضایی برای بازگشت به کشور به‌منظور رسیدگی به اتهامات سیاسی، امنیتی و اقتصادی از این اقدام خودداری می‌کند.

فائزه هاشمی فرزند دیگر آقای هاشمی نیز از همان فردای انتخابات، در تجمع‌های غیرقانونی حضور یافت و از افرادی که در این آشوب‌ها شرکت داشتند، به ادامه حضور در خیابان‌ها دعوت کرد. وی در حاشیه تجمع 25 خرداد میدان آزادی اظهارات تندی علیه نظام و رهبری مطرح کرد. همچنین در تجمع غیرقانونی 30 خرداد یک روز پس از نمازجمعه تاریخی رهبر انقلاب، فائزه هاشمی که به همراه تعدادی از اعضای خانواده‌اش در آشوب‌ها شرکت شد، به مدت چند ساعت بازداشت شد. وی در تجمع مقابل صداوسیما نیز که تصاویر آن بارها از بخش‌های پخش شد، حضور یافت. فائزه حتی در روز عاشورا که عمده افرادی که در تجمع‌های موهن آن حضور داشتند، در کنار تعدادی از منافقین و بهایی‌ها به جمع هتاکان مقدسات پرداخت.

خانم عفت مرعشی همسر آقای هاشمی نیز در روز انتخابات پس از رأی دادن، گفت در صورتی که موسوی رأی نیاورد، تقلب شده و مردم باید به خیابان‌ها بریزند.

آقای اکبر هاشمی در بخش دیگری از اظهاراتش گفته است که هنوز به مواضع خود در آخرین نمازجمعه‌اش معتقد است. اصرار مجدد آقای هاشمی بر مواضع سال گذشته خود به نفع فتنه‌گران در حالی است که این اظهارات در واقع تأیید کننده نظر برخی تحلیل‌گران سیاسی است مبنی بر اینکه "هاشمی تکیه‌گاه اصلی جریان فتنه است"

رادیو فردا رسانه وابسته به سازمان سیا با بازتاب دادن ویژه اظهارات هاشمی به‌عنوان خبر اول، گزارش داد که تأکید هاشمی بر مواضع سال قبل خود تکرار همان شرط های خاتمی است. این در حالی است که پس از بیان شرط هایی از سوی خاتمی برای بازگشت به صحنه سیاسی، این نظر را که او به پشتیبانی هاشمی نظرات خود را مطرح کرده و در واقع طراح اصلی این سناریو کسی جز آقای هاشمی نیست، تأیید کرده بودند.

آقای هاشمی که در آخرین نمازجمعه‌اش در 26 تیرماه سال گذشته به جای دعوت از ساختارشکنان به قانون با طرح سه پیشنهاد بر آتش فتنه افزود و صحنه نمازجمعه را که باید عرصه وحدت باشد به عرصه افزایش اختلاف‌ها و درگیری‌های فیزیکی و سیاسی تبدیل کرد، بار دیگر مواردی را مطرح کرده است که نشان می‌دهد او از نظراتش برنگشته است.

وی در نمازجمعه سال قبل پایبندی همه به قانون، دلجویی از آسیب‌دیدگان، فضای بحث برای جلب اعتماد، آزادی زندانیان و آزادی رسانه‌ها و مطبوعات را به‌عنوان راهکارهای خود اعلام کرده بود.

آقای هاشمی سه روز قبل از انتخابات 22 خرداد 88 نیز در نامه بدون سلام و السلام خود به رهبر انقلاب به‌طور تلویحی، به آشوب‌های پس از انتخابات اشاره کرد و از  آتش‌فشان‌های درون سینه‌ها خبر داد که منفجر خواهد شد.

مطالب مرتبط:

 //صفار هرندی در گفتگو با فارس:

//غلامحسین الهام:
هاشمی با صراحت از پسرش بخواهد که به ایران برگردد

//موسی قربانی :آقای هاشمی لطف کند برای خودش دفتر بگیرد مجمع جای صدور بیانیه نیست

//دبیرکل جامعه اسلامی دانشجویان کشور: هاشمی، هاشمی اوایل انقلاب نیست

// مؤتلفه: به هاشمی اعتراض مکتوب کرده‌ایم

//هاشمی به وظیفه‌اش عمل کند/ حب اولاد، علت مردود شدن برخی خواص
//سکوت خواص درباره جریان‌فتنه خیانت است/ برخی خواص همچنان سکوت کرده‌اند
//هاشمی رفسنجانی به سکوت خود پایان دهد
//نمی‌شود هم دم از آرمان امام(ره) زد و هم در آسیاب دشمن آب ریخت
//یادداشت جدید رفسنجانی؛ نوشته بهروز شده نامه بدون سلام و والسلام
//پائیزخوانی هاشمی در بهار انقلاب؟!
//شکل‌گیری حلقه‌های فتنه از دهه 70 در مرکز تحقیقات ریاست ‌جمهوری و کیان/ خانواده هاشمی در فتنه نقش اساسی داشت 
//هاشمی در نامه قبل انتخابات به رهبرانقلاب، تهدید به براندازی کرد/ هدف مشترک جریان داخلی و خارجی فتنه؛ "احمدی‌نژاد، نه" بود
//چرا فریب‌خوردگان محاکمه شدند اما مهدی هاشمی فرمانده اخلال‌گران نه/ محاکمه فائزه هاشمی، حداقل انتظار است
//شلاق جمهوری‌اسلامی شرف دارد به لندن‌نشینی و بی‌بی‌سی پرستی!
//امام(ره) برای تمایز میان مهدی هاشمی و منتظری تلاش زیادی کرد/ هاشمی تکیه‌گاه جریان فتنه است
//فراکسیون زنان خواستار محاکمه فائزه هاشمی 
 //مجمع تشخیص مصلحت - مرور مواضع برخی اعضای مجمع تشخیص مصلحت

فساد اقتصادی امروز زمینه ساز مفاسد سیاسی آینده است


آپلود عکس

آپلود عکس

... ...