سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دلایل دلخوری ناطق نوری از روحانی

گفته می‌شود ناطق نوری از روندی که پس از انتخابات ریاست جمهوری در پیش گرفته شد و به برخی توصیه‌های او گوش داده نشد، دلخور است.
به گزارش 598، چندی پیش ناطق نوری طی گفت‌وگویی خبر از بازنشستگی سیاسی خود داد. البته او چندین سال است که پستی کلیدی در عرصه سیاست نداشته و سن و سال را به عنوان بهانه‌ای برای اعلام بازنشستگی سیاسی‌اش اعلام کرده است. اما گفته می‌شود او از روندی که پس از انتخابات ریاست جمهوری در پیش گرفته شد و به برخی توصیه‌های او گوش داده نشد، دلخور است.

برخی افراد نزدیک به شاخه ورزشی جمعیت موتلفه خبر می‌دهند که ناطق نوری از روحانی خواسته بود دادکان را به عنوان وزیر ورزش به مجلس معرفی کند؛ در حالی که دادکان بین چهار گزینه‌ای که معرفی شدند و معاون روحانی که اکنون سرپرست این وزارتخانه است، جایی نداشت.

گزینه دوم ناطق برای این وزارتخانه گویا «نیازی» بوده که همشهری ناطق نوری است و سابقه کار اجرایی در استان مازندران را دارد اما نیازی نه تنها برای وزارت ورزش بلکه برای استانداری مازندران هم از سوی روحانی به همکاری دعوت نشد و رئیس ستاد انتخاباتی روحانی در مازندران سمت استانداری این خطه را دریافت کرد.

منبع: قانون آنلاین


کلمات کلیدی : ناطق، نوری، روحانی، حجت السلام
   1   2   3   4      >

آپلود عکس

آپلود عکس

... ...