سفارش تبلیغ
صبا ویژن

موسوی دروغ نمی گوید!

 
موسوی چند روز قبل از مناظره  : همه نظر سنجی های داخلی و خارجی حتی در ستاد خودمان دروغ است  و همه عکس ها و فیلم های استقبالهای میلیونی از احمدی نژاد فتو شاپی بوده و هرکس دراین باره "چیزی" تعریف کند دروغ می گوید .

موسوی در مناظره : احمدی نژاد دروغ می گوید.

موسوی فردای آن روز : رئیس کل بانک مرکزی دروغ می گوید.

موسوی صبح روز بعد از انتخابات : ?? هزار ناظر شخص من که پای صندوقها ایستادند و فرم های صحت باز شماری آرا را تایید کردند همگی  دروغ می گویند چه برسد به وزارت کشور که حتما دروغ می گوید.

موسوی عصر روز بعد از انتخابات : ?? هزار ناظر شورای نگهبان بر همه صندوقها و ?? هزار ضربدر ? نفر آدمی که در شمارش آرای صندوقها شرکت داشته اند همه دروغ می گویند.

موسوی سه روز بعد از انتخابات :  همه خودکارها و برگه ها و شناسنامه ها و قلب ها دروغ می گویند .

موسوی پنج روز بعد از انتخابات : ایرنا- رجانیوز- فارس نیوز -کیهان- دولت نیوز و هر سایتی که مرا به قانون گرایی دعوت می کند  دروغ می گوید . رئیس نیروی انتظامی ،مغازه داران و خبرنگاران و روزنامه نگاران و عکاسان ایرانی و هرکس می خواهد احساس امنیت کند ...دروغ می گوید .

موسوی هفت روز بعد از انتخابات : صدا وسیما دروغ می گوید .همه مساجد و تکایا و حسینیه ها و نماز خوانها که برای سر بلندی رهبر و آرامش کشور دعا می کنند همگی دروغ می گویند .

موسوی هشت روز بعد از انتخابات : امام فرمود "تو غلط میکنی قانون را قبول نداری " پس یقینا امام  هم .....  و رهبر انقلاب اسلامی ایران در نماز جمعه گفت "زیر پاگذاشتن قانون شروع دیکتاتوری ست"...پس یقینا او هم .......

موسوی نه روز بعد از انتخابات : همه ی ششصد هزار نفر ایرانی که در جریان رای گیری و باز شماری آرا شرکت داشته اند  پول گرفته اند و متقلب اند و دروغ می گویند.

موسوی ?? روز بعد از انتخابات :مسئولان امنیت ملی و همه ملت ایران که بیرون نمی ریزند و بر علیه دیکتاتوری نظام جمهوری اسلامی قیام نمی کنند و به دستور انگلیسی ها و صهیونیست های راست گو عمل نمی کنند همگی دروغ می گویند .

موسوی دو هفته بعد از انتخابات : همه روسای ستادهای من و طرفداران من و همه علما و مراجع و همه دانشگاهیان و فرهنگیان و هنرمندان و نمایندگان مجلس و خلاصه همه آحاد ملت ایران  که به خیابانها نمی ریزند و بر علیه نظام اسلامی شعار نمی دهند همگی از دم دروغ می گویند .

موسوی ?? روز بعد از انتخابات : همه روسای کشور های جهان که به احمدی نژاد تبریک گفته اند و خصوصا سید حسن نصرالله و مردم لبنان و فلسطین و عراق و افغانستان و مالزی و اندونزی و عربستان و ... همه مردم جهان که احمدی نژاد را دوست دارند همگی دروغ می گویند.

موسوی ? ماه بعد از انتخابات : حالا باور کردید که همه ی جهان شامل : من - زهرا رهنورد - مریم رجوی -بنی صدر - شیرین عبادی - رضا پهلوی - سیا - موساد -رادیو رژیم صهیونیستی - بی بی سی انگلیسی- صدای آمریکا - اوباما -ناتنیاهو - گوردون براون -آنجلا مرکل و برلوس کونی   راست می گوییم !



کلمات کلیدی : موسوی، دروغ، راست
<   <<   6   7   8   9   10   >>   >

آپلود عکس

آپلود عکس

... ...