سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اظهارات وزیر ارشاد درباره \من روحانی هستم\/علی جنتی: خاطرات هاشم

ظهارات وزیر ارشاد درباره "من روحانی هستم"

علی‌جنتی هم خاطرات‌هاشمی را تکذیب‌کرد!
 علی جنتی : خطرات هاشمی دروغ است
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در مشهدمقدس گفت: مستند "من روحانی هستم" دروغ‌های فاحشی دارد که از میان آن‌ها دروغ‌هایی که به امام نسبت داده شده قابل بخشش نیست.

به گزارش جهان علی جنتی در گفت‌وگو با تسنیم، با بیان اینکه زمانی که گفتم مستند "من روحانی هستم" را ندیدم اما در مورد آن نظر دادم به دلیل این بود متن آن را خوانده بودم، اظهار کرد: پس از آن مصاحبه فیلم را هم دیدم و علت اینکه خواستار برخورد قانونی با تهیه‌کنندگان این مستند شدم وجود دروغ‌های فاحش در آن بود.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: هم در رابطه با حضور آقای روحانی در قضیه "مک فارلین" که چنین چیزی نبوده و دروغ است، هم آنچه در رابطه با برخورد امام(ره) با شورای سرپرستی سازمان صداوسیما گفته شده کذب است.

به گزارش جهان؛ سازندگان مستند من روحانی هستم، ماجرای دخالت حسن روحانی در ماجرای مک فارلین را به نقل از خاطرات هاشمی رفسنجانی نقل کرده اند.

وی خاطرنشان کرد: نکته دیگر این بوده که تهیه‌کنندگان این برنامه حتی آنقدر هم اطلاع نداشتند که از شورا به عنوان هیئت نظارت یاد کردند در حالی که این شورای سرپرستی صداوسیما بوده نه هیئت نظارت که در آن زمان من و آقای روحانی نیز عضو این شورا بوده‌ایم، حداقل دروغ را در این قسمت مستند به شخصه شاهد هستم.

جنتی با اظهار تأسف از دروغ بستن به امام (ره)، تأکید کرد:‌ از همه مهمتر در مستند من روحانی هستم آن چیزی که جای تأسف دارد بعضی از نکاتی بوده که به امام راحل نسبت داده شده که کاملا دروغ است که شخص اقای روحانی و دولت آن را صریحاً تکذیب کردند.

وی خاطرنشان کرد:‌ برای مثال اینکه گفته شده «این جمع عقلا را که در مجلس تشکیل شده تعطیل کنند» این در زمره دروغ‌هایی است که به امام نسبت داده شده و قابل بخشش نیست.

وزیر ارشاد در بخش پایانی در پاسخ به سئوالی دیگر پیرامون نمایشگاه مطبوعات، با اظهار بی‌اطلاعی از زمان برگزاری این نمایشگاه اظهار کرد: باور کنید نمی‌دانم جشنواره مطبوعات چه زمانی برگزار می‌شود و باید از معاونت مطبوعاتی ریز و درشت آن پرسیده شود.



کلمات کلیدی : وزیر، ارشاد، من، روحانی، هستم، علی، جنتی، خاطرات، هاشمی، دروغ، است، !، !

آپلود عکس

آپلود عکس

... ...