سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلکسیونی از نمادهای ماسونی در نگارخانه رضوان مشهد (+ تکمیلی)

مقالات - فراماسونری

(مسئولان فرهنگی مراقب تازه مسلمانان باشند!)

حمید رابعی مسئول پایگاه اینترنتی ثقلین نیز به عنوان یکی از بازدیدکنندگان از این نمایشگاه خاطر نشان کرد در اکثر تابلوهای به نمایش گذاشته شده تفکر صهیونیزم و اوانجلیسم به شدت تبلیغ و در مقابل معارف و عقاید اسلامی و به خصوص تشیع تخریب شده است

 

توسط یکی از هنرمندان تازه مسلمان فرانسوی به نمایش گذاشته شد

 کلکسیونی از نمادهای ماسونی در نگارخانه رضوان مشهد

 

 ***این خبر توسط یکی از خوانندگان محترم وبسایت « وعده صادق » برای وبسایت ارسال شده است که جا دارد در همین ابتدا از ایشان تشکر به عمل آید:

محمد علی فراستی مسئول نگارخانه رضوان ضمن خوش آمد گویی ، در توضیح به سئوالات بازدیدکنندگان تصریح کرد برپایی این نمایشگاه بدون هماهنگی با شخص ایشان و در ایام مسافرت وی انجام شده است و وجود نمادها و علائم مشکوک در این آثار برای ما نیز موجب نگرانی شده است که مسئولین موسسه افرینشهای هنری آستان قدس رضوی باید پاسخگوی شبهات و سئوالات ایجاد شده در اذهان بازدیدکنندگان این نمایشگاه باشند همچنین حجت الاسلام پور ایرانی در توضیح این مطلب تاکید کرد نمادهایی از قبیل ستاره هگزاگرام ، ستاره پنتاگرام ، بافومت ، آبلیسک ، ستون J&B ، هرم یک چشم ، نماد تک چشم ، سیگنالهای دست مورد استفاده از سوی فراماسونها ، جن آبی ، مرکابا یا ارابه خدا ، تثلیث و بسیاری دیگر از این نوع نمادها به وضوح در تمام تابلوها استفاده شده است و به نوعی این نمادها از سوی عبدالناصر سلمان تقدیس و تبلیغ شده است

 

 

 

تابلو امام عصر (عج) یکی از آثار عبدالناصر فتی سلمان « تمثال مبارک امام عصر با لباس قرمز و زره آبی و ستاره هگزاگرام !!»

 


مجموعه ای از نمادهای شیطانی و فراماسونری برای تبلیغ اسلام و تشیع در نگارخانه رضوان آستان قدس رضوی به نمایش گذاشته شده است

از تاریخ سوم لغایت هشتم بهمن ماه ، نمایشگاه اثار نقاشی «عبدالناصر فتی سلمان» ( تیری گه ئو) تازه مسلمان فرانسوی با عنوان «از آدم تا خاتم» در نگارخانه رضوان با مشارکت موسسه آفرینشهای هنری آستان قدس رضوی و دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی برپا شده است

پنجشنبه هشتم بهمن ماه و در آخرین روز برگزاری این نمایشگاه «سیاوش میهن دوست» از اساتید مطرح گرافیک مراکز دانشگاهی مشهد و کارشناس ارشد رسانه همچنین «محمد علی فراستی» مسئول نگارخانه رضوان مشهد و «طاهر نبی زاده» مدرس مکتب هنر رضوان همچنین «حجت الاسلام پور ایرانی» پژوهشگر حوزوی و «حمید رابعی» مسئول پایگاه اینترنتی ثقلین از حاضرین در این نمایشگاه بودند

محمد علی فراستی مسئول نگارخانه رضوان مشهد ضمن خوش آمد گویی ، در توضیح به سئوالات بازدیدکنندگان تصریح کرد برپایی این نمایشگاه بدون هماهنگی با شخص ایشان و در ایام مسافرت وی انجام شده است و وجود نمادها و علائم مشکوک در این آثار برای ما نیز موجب نگرانی شده است که مسئولین موسسه افرینشهای هنری آستان قدس رضوی باید پاسخگوی شبهات و سئوالات ایجاد شده در اذهان بازدیدکنندگان این نمایشگاه باشند

 

 

 

 

استفاده بی شمار از ستاره داوود و سیگنالهای دست و سایر نمادهای ماسونی یکی از شاخصه های اصلی آثار عبدالناصر سلمان است


محمد علی فراستی در توضیح این مطلب تصریح کرد عبدالناصر سلمان در برابر سئوالات بازدیدکنندگان هیچ گونه پاسخ قانع کننده ای ارائه نداده است و به جای استقبال از پرسشها طی برپایی این نمایشگاه با ناراحتی از پاسخگویی به برخی سئوالات مطرح شده طفره میرفته است و نکته قابل تامل اینکه در روز پایانی این نمایشگاه نیز عبدالناصر فتی سلمان در نمایشگاه حاضر نشده است

بسیاری از بازدیدکنندگان این نمایشگاه از جمله استاد طاهر نبی زاده مدرس مکتب هنر رضوان و حجت الاسلام پور ایرانی به استفاده بیشمار نمادهای شیطانی و فراماسونری در این نمایشگاه اشاره نمودند و استفاده این نمادها در تابلوهای این هنرمند که باید معارف اسلامی را ارائه دهد غیر قابل توجیه ذکر کردند

حجت الاسلام پور ایرانی در توضیح این مطلب تاکید کرد نمادهایی از قبیل ستاره هگزاگرام ، ستاره پنتاگرام ، بافومت ، آبلیسک ، ستون J&B ، هرم یک چشم ، نماد تک چشم ، سیگنالهای دست مورد استفاده از سوی فراماسونها ، جن آبی ، مرکابا یا ارابه خدا ، تثلیث و بسیاری دیگر از این نوع نمادها به وضوح در تمام تابلوها استفاده شده است و به نوعی این نمادها از سوی عبدالناصر سلمان تقدیس و تبلیغ شده است

ایشان در بخشی از سخنان خود تصریح کرد در خوشبینانه ترین حالت اگر خالق این آثار را مرتبط با جریان فراماسونری ندانیم باید اذعان نمود ایشان به شدت تحت تاثیر القائات سوء جریان فراماسونری در کشور خود قرار گرفته است

 

 

 

حجت الاسلام پور ایرانی


حجت الاسلام پورایرانی افزود فرانسه خاستگاه یکی از مهمترین گروههای فراماسونری به نام ایلومیناتی ها است که از جمله شاهکارهای این گروه خلق مجسمه آزادی و هدیه آن به آمریکا بوده است و تاثیر نمادهای این گروه در آثار به نمایش گذاشته شده در این نگارخانه به وضوح قابل مشاهده است

حمید رابعی مسئول پایگاه اینترنتی ثقلین نیز به عنوان یکی از بازدیدکنندگان از این نمایشگاه خاطر نشان کرد در اکثر تابلوهای به نمایش گذاشته شده تفکر صهیونیزم و اوانجلیسم به شدت تبلیغ و در مقابل معارف و عقاید اسلامی و به خصوص تشیع تخریب شده است

وی در توضیح این مطلب تصریح کرد استفاده از لباسهای قرمز برای حضرت ولی عصر (ع) و سایر ائمه معصومین (ع) و تصویر کردن ایشان با زره آبی رنگ با پس زمینه مثلث و ستاره هگزاگرام که در نوک آن تمثال امام زمان قرار داده شده است دقیقا همان تفکر اوانجلیسم و صهیونیسم را در فرهنگ اسلامی القا میکند که از امام عصر (عج) به عنوان دجال و ضد مسیح یاد شده است

رابعی نمایش این آثار که بدترین نوع تبلیغ عقاید و فرهنگ اسلامی بوده و در کنار آن القاء تفکر مسیحیت اوانجلیست و صهیونیزم و تبلیغ نمادهای فراماسونری و شیطان پرستی است را از سوی موسسه آفرینشهای هنری آستان قدس رضوی غیر قابل فهم عنوان نمود و تصریح کرد با توجه به اینکه خالق آثار در سایر کشورها نیز این نمایشگاه را برپا کرده است بهتر بود قبل از به نمایش گذاشته شدن آثار ایشان در کشور ایران حداقل یکی از تابلوها از سوی متخصصان و کارشناسان هنری و دینی مورد مطالعه قرار میگرفت تا اینگونه بازدیدکنندگان دچار شبهه و سئوالات غیر قابل پاسخ از سوی عبدالناصر سلمان قرار نمیگرفتند

وی تصریح کرد با توجه به کثرت نمادهای غیر اسلامی باید به دنبال عواملی بود که این هنرمند فرانسوی را برای نمایش این آثار به کشور دعوت کرده اند و هدف نمایش این آثار در شهرهای مختلف ایران را از ایشان جویا شد

سیاوش میهن دوست از اساتید مطرح گرافیک در سطح دانشگاههای مشهد نیز با اشاره به میزان استفاده از نمادها در تابلوهای عبدالناصر سلمان افزود در یک کار هنری هیچ علامت و نمادی به کار گرفته نمیشود مگر اینکه دلیلی برای به کارگیری آن از سوی هنرمند وجود داشته باشد

شایان ذکر است عبدالناصر سلمان به دعوت فرهنگستان هنر آثارش را در شهرهای ایران به نمایش گذاشته است که طی هفته گذشته نگارخانه رضوان متعلق به آستان قدس رضوی میزبان وی و آثاز او در شهر مقدس مشهد بوده است

 

 

 

«عبدالناصر فتی سلمان» ( تیری گه ئو) تازه مسلمان فرانسوی


پیش از این عبدالناصر سلمان طی نمایشگاه «پیوند جان» که آذر ماه در موزه هنرهای معاصر تهران برگزار شده بود هدف از نقاشی هایش را تجلی سیر باطنی وتکامل معنوی و روحانی انسان در امتداد مسیرتوحیدی دعوت انبیا ذکر کرده و گفته بود به دنبال مکاشفه حق از ورای رنگ و نقش است.

این هنرمند اشراف زاده فرانسوی که مدت هاست به روستایی در حومه پاریس رفته تا در دل طبیعت و آرامش آنجا نقاشی کند، درباره نقاشی هایش گفته است: نتیجه همه این 29 تابلو شامل نقاشی روی بوم و اتودهای دستی، تجلی سیر باطنی جهاد انسان با نفس و پیوند آن با دعوت، هجرت، جهاد انبیاء الهی و امتداد این مسیر تا عاشوراست.

عبدالناصر آثار خود را در سه مرحله توصیف کرده است : مرحله اول آثار به شناخت عمومی می‌پردازد، مرحله دوم پیامبران که فهم درونی و معنویت باطنی را ترسیم می‌کند و مرحله سوم مستقیماً به ائمه اطهار با فضایی شهودی و معنوی اختصاص دارد. این 3 یک مجموعه کامل را می‌سازند که یک هدف کلی را دنبال می‌کند.

او همچنین هنر مقدس را از ابتدای خلقت انسان با فطرت او عجین دانسته و می گوید: اگر من بخواهم با کارم یک ایدئولوژی را تبلیغ کنم یا فکر و بینش خاصی را القا کنم این هنر دین نیست، من به دنبال یک حقیقت، یک لحظه و یک جلوه از تجلیات روحی و معنوی در نقاشی‌هایم هستم و معتقدم باید چیرگی حق و غلبه نور بر ظلمت را نشان داد و هر کس جویای نور باشد خود این مسیر را دنبال می‌کند؛ در غیر این صورت طی طریق با نیتی خاص و انگیزه‌ای از پیش تعیین شده مانع از شکوفایی بینش و حکمت معنوی در اثر هنری خواهد شد.

آذر ماه گذشته مستند 100 دقیقه ای "شوالیه منتظر" در خصوص آثار و افکار این هنرمند تازه مسلمان فرانسوی در 3 قسمت از شبکه اول سیما پخش شده است

 

 




توضیح از خادم الامام (عج): مسئولان فرهنگی میهن عزیزمان باید بیش از پیش مراقب تازه مسلمانان باشند. چرا که بسیاری از آن ها تحت القائات و تأثیرات جوامع ماسونی خود رشد یافته اند و به صورت خودآگاه یا ناخودآگاه ممکن است در جهت منافع فراماسونری جهانی گام بردارند. از سوی دیگر با توجه به افشاگری های صورت گرفته پیرامون تشکیلات شیطانی فراماسونری جهانی در سال های اخیر، بیم آن می رود که این تشکیلات شیطانی بخواهد عناصر نفوذی خود را به صورت افراد به ظاهر مسلمان شده در درون جوامع اسلامی فرستاده و ضمن ترویج آرای فاسد خود توسط آنان، نمادهای ماسونی خود را نیز در این کشورها به یادگار گذاشته تا در مواقع لزوم بتواند از این نمادها بهره ی لازم را ببرد و ضمن فرافکنی نسبت به مسلمانان، ادعا نماید که مسلمانان نیز با فراماسونری جهانی ارتباط دارند.

متاسفانه هنرمند تازه مسلمان مذکور نیز تحرکات مشکوکی را در پیش گرفته است. انتخاب نام  « شوالیه منتظر » برای خالق این آثار، پیش از هر چیز، نام « شوالیه های معابد » یا همان اجداد ماسون ها را  در ذهن تداعی می کند  که به هیچ عنوان برازنده ی یک مسلمان معتقد نمی باشد. همچنین آثار وی بدون هیچ توجیهی از نمادهای واضح ماسونی بهره گرفته اند. به همین دلیل باید ارتباطات احتمالی این هنرمند فرانسوی با فراماسونری جهانی و انگیزه ی وی از انتشار این تصاویر مورد کنکاش قرار گیرد.

تصاویر فوق  بدون هیچ شک و شبهه ای حاوی نمادهای واضح ماسونی می باشند و این نکته را به مسئولین گوشزد می کنند که باید بیش از پیش در برگزاری نمایشگاه های هنری و اجلاس فرهنگی، دقت نمایند تا خدای ناکرده در عرصه ی جنگ نرم (که اخیراً از سوی مقام معظم رهبری نیز مورد تأکید قرار گرفته است)، امتیازی به دشمن داده نشود.

 

 



 (مقاله ی تکمیلی)

 پیرو درج خبر مربوط به نمایش نمادهای ماسونی در نمایشگاه نقاشی آقای عبدالناصر فتی سلمان (تیری گه ئو) تازه مسلمان فرانسوی و حضور ناباورانه ی نمادهای ماسونی، به جستجو در سبک های مختلف نقاشی اروپا پرداختیم. متاسفانه نکته ای که باعث بهت مضاعف ما شد، این بود که در بین نقاشی های کابالیستی، تصاویری یافتیم که بیش از پیش، مشکوک بودن این نقاشی ها را تأیید می کرد.

 

قضیه بدین قرار است که علاوه بر نمادهای متعدد ماسونی همچون « هرم و چشم جهان بین »، « ستاره ی شش گوش »، « نمادهای مشکوک دست زنان قدیس »، « نماد جام مقدس » مربوط به شوالیه های معابد و از همه عجیب تر عنوان نامأنوس  « شوالیه منتظر »، متاسفانه نمادها و حروف کابالایی واضح و غیر قابل توجیهی در تعدادی از تصاویر به کار رفته است. ابتدا به این دو نقاشی اثر عبدالناصر فتی سلمان توجه کنید:

 

 

 

 

<!--[if !vml]--><!--[endif]-->

 

 

همانگونه که ملاحظه فرمودید، در قسمت وسط و پایین تصاویر، نمادهای عجیب و غریبی شامل « آنخ، هلال ماه، سمبل جنس ماده، سمبل جنس نر، یک نقطه و دایره، و دو نماد شبیه حروف آرامی » به چشم می خورد:

 

                
 
   

<!--[endif]-->

 

متاسفانه تصاویر مذکور دقیقاً نمادهای اقتباس شده از کابالا می باشند. در واقع این نمادها، نماد « بنیاد و اساس، ملک/شاه، فتح و پیروزی، رحمت، جلال و شکوه، قهر و سطوت، رحمت، معرفت » در درخت زندگی کابالا می باشند. برای دریافت بهتر این موضوع به تصاویر زیر توجه فرمایید:

 


 
     

 حضور نمادهای قطعی کابالا در نقاشی های عبدالناصر فتی سلمان، تازه مسلمان فرانسوی.

 

 

یرای مشاهده ی تعدادی از این نمادهای کابالایی می توانید به سایت های زیر مراجعه فرمایید:

 

http://www.adeptus.info/qagfirst/qagindex.html

 

http://noreah.typepad.com/tarot_arkletters/2006/05/tarot_psychocos.html



کلمات کلیدی : موسوی، فراماسونری، مقاله ماسونری ها، مقاله فراماسونری ها، ماسونری آخر الزمان، سبزماسونی، مقالات ماسونری

آپلود عکس

آپلود عکس

... ...