سفارش تبلیغ
صبا ویژن

باغ وحش (گفت و شنود)

گفت: تعدادی از سیاستمداران و روزنامه نگاران لبنانی طرفدار گروه 14 مارس با صدور یک بیانیه از فتنه سبز و سران فتنه در ایران حمایت کردند.
گفتم: گروه 14 مارس که وابسته به اسرائیل است و این وابستگی را نه فقط انکار نمی کند بلکه به آن افتخار هم می کند! این گروه اصلی ترین دشمن حزب الله و مقاومت در لبنان است.
گفت: از شغال پرسیدند شاهدت کیه؟ گفت دمم! خب وابستگان به اسرائیل و آمریکا هرجا که باشند از یکدیگر حمایت می کنند.
گفتم: ناصرالدین شاه می خواست از باغ وحش اختصاصی خود بازدید کند و مخصوصا شیر باغ وحش را ببیند. اما، شیر باغ وحش از گرسنگی مرده بود و قرار شد، اوس شعبون که نگهبان قفس شیر بود، برای چند ساعت در پوست شیر برود تا بازدید تمام شود. هنگام بازدید، ناصرالدین شاه گفت که می خواهد جنگ شیر و پلنگ را ببیند و پلنگ را به قفس شیر آوردند، اوس شعبون داشت از ترس می ترکید که ناگهان صدای ضعیفی شنید. صدا از پلنگ بود که می گفت؛ اوس شعبون نترس، من هم اوس قربونم!

من مزدور و تو مزدور چه در تهران، چه بیروت! (خبر ویژه)

شماری از سیاستمداران و روزنامه نگاران وابسته به جریان آمریکایی 14 مارس در لبنان با صدور بیانیه ای، از فتنه سبز حمایت کردند. بیانیه این گروه که به دعوت موسسه سمیر قصیر تنظیم شد، از سوی سایت ضد انقلابی و آمریکایی جرس منتشر شد.
به دنبال ترور مشکوک سمیر قصیر همکار روزنامه النهار در سال 2005، کمیسیون اروپا با همکاری آمریکا اقدام به راه اندازی موسسه ای به نام وی برای حمایت از جریان 14 مارس و حمایت از روزنامه نگاران طرفدار آمریکا در منطقه عربی کرد.
در بیانیه یاد شده آمده است: «ما لبنانیان دموکرات همبستگی خود را از جنبش دموکراسی و پلورالیسم در ایران اعلام می کنیم. امروز یکدل و یکصدا از بیروت تا تهران فریاد آزادیخواهی و استبدادستیزی سر می دهیم».
تعبیر اخیر از سوی شماری از سیاستمداران و روزنامه نگاران لبنانی وابسته به آمریکا و رژیم سعودی از آن جهت قابل تامل است که جرج بوش رئیس جمهور پیشین آمریکا مکررا در سخنرانی های خود با استقبال از خیانت های جریان تابع خویش در کشورهای منطقه گفته بود «ما از اصلاح طلبان و دموکرات ها در جای جای خاورمیانه از بیروت گرفته تا دمشق و از تهران تا بغداد حمایت می کنیم». برخی سران جریان 14 مارس مستقیما در استخدام آمریکا، رژیم سعودی و حتی رژیم صهیونیستی قرار دارند.
دو ماه پیش سایت ضد انقلابی روزنت به نقل از یک روزنامه نگار فراری که در بیروت اقامت دارد، تصریح کرده بود «مردم کشورهای منطقه نظیر لبنان و مصر و فلسطین، به اصلاح طلبان و جریان سبز به چشم افرادی لس آنجلس نشین و مزدور آمریکا نگاه می کنند». اقدام اخیر شماری از عناصر سیاسی وابسته به آمریکا در لبنان نیز در تایید همین تلقی- از زاویه مخالف- صورت گرفته است.
گفتنی است شماری از عناصر ضد انقلاب فراری در لبنان اقامت گزیده و از این کشور با رسانه های ضد انقلاب در آمریکا و انگلیس و فرانسه و هلند و آلمان همکاری می کنند.
حمایت علنی جریان آمریکایی- صهیونیستی- سعودی 14 مارس از فتنه سبز در حالی است که نیروهای میدانی این فتنه در روز جهانی قدس با خدمت به آمریکا و رژیم صهیونیستی شعار نه غزه، نه لبنان، جانم فدای ایران سر دادند و رابرت گیتس وزیر دفاع آمریکا این شعارها را نشانه دودستگی در ایران و لزوم افزایش فشارها برای تشدید اختلاف ها عنوان کرد.



کلمات کلیدی : خاتمی، موسوی، کروبی، جنبش، اسرائیل، فتنه سبز، مخملی، لبنان، 14مارس، انگلیس، گرسنگی، شیر، باغ وحش

آپلود عکس

آپلود عکس

... ...