سفارش تبلیغ
صبا ویژن

باید به آن آخوند مزدور که فریاد مرگ بر آمریکا را خلاف میداند گفت

بازخوانی مواضع آشکار امام خمینی درباره مخالفان شعار مرگ بر امریکا/
باید به آن آخوند مزدور که فریاد مرگ بر آمریکا را خلاف می‌داند گفت تاسی به رسول خدا خلاف است؟/ امید امام به شنیدن مرگ بر امریکا ازکلیساها
بازخوانی مواضع آشکار امام خمینی درباره مخالفان شعار مرگ بر امریکا/ باید به آن آخوند مزدور که فریاد مرگ بر آمریکا را خلاف می‌داند گفت تاسی به رسول خدا خلاف است؟/ امید امام به شنیدن مرگ بر امریکا ازکلیساها

 گروه سیاسی- رجانیوز: همزمان با مذاکره تلفنی بدون دستاورد روسای جمهور ایران و امریکا؛ خط خبری مشکوکی تلاش دارد تا با «قبح زدایی» از رابطه ایران و امریکاست و با روایتی جعلی از تاریخ انقلاب، یک نگاه کاریکاتوری از بنیانگذار انقلاب را به مخاطب جوان ارائه کند تا در پس آن، هر اشتباهی در مسیر انقلاب با توسل به خاطرات جعلی یاده شده از امام (ره) توجیه شود.

به گزارش رجانیوز، شاید در این برهه بازخوانی اهم مواضع صریح، قاطع و آشکار امام خمینی (ره) در باب امریکا به عنوان نماد امپریالسیم در جهان و مخالفان سر دادن شعار «مرگ بر امریکا» برای روش شدن حقیقت خالی از لطف نباشد:

* «فریاد برائت از مشرکان در مراسم حج و این یک فریاد سیاسى- عبادى است که رسول اللَّه، صلى اللَّه علیه و آله و سلم، به آن امر فرمود. حال باید به آن آخوند مزدور که فریاد مرگ بر امریکا و اسرائیل و شوروى را خلاف اسلام مى‏داند گفت تأسى به رسول خدا و متابعت از امر خداوند تعالى خلاف مراسم حج است؟ آیا تو و امثال تو آخوند امریکایى فعل رسول اللَّه- صلى اللَّه علیه و آله و سلم- و امر خداوند را تخطئه مى‏کنید، و تأسى به آن بزرگوار و اطاعت فرمان حق تعالى را بر خلاف مى‏دانید و مراسم حج را از برائت از کفار تنزیه مى‏کنید، و اوامر خدا و رسول را براى منافع دنیایى خود به طاق نسیان مى‏سپارید، و برائت و نفرین را نسبت به دشمنان اسلام و محاربان با مسلمانان و ستمگران بر مسلمین کفر مى‏دانید؟»

 صحیفه امام ج‏18 92
 
 
* «ان‏شاءاللّه‏ ما نخواهیم گذاشت از کعبه و حج، این منبر بزرگی که بر بلندای بام انسانیت باید صدای مظلومان را به هم? عالم منعکس سازد و آوای توحید را طنین اندازد، صدای سازش با آمریکا و شوروی و کفر و شرک نواخته شود. واز خدا می‏خواهیم که این قدرت را به ما ارزانی دارد که نه تنها از کعبه مسلمین، که از کلیساهای جهان نیز ناقوس مرگ بر آمریکا و شوروی را به صدا درآوریم.» 
 
فرازی از پیام قطعنامه
 
 
* «بسیارى از سران کشورهاى اسلامى به جاى مقابله با این اعمال وحشیانه و جلوگیرى از این کشتار بى رحمانه، به عاملین این جنایت یعنى اسرائیل غاصب، دستمزد داده و او را به رسمیت مى‏شناسند و به جاى قطع رابطه با عامل اصلى یعنى امریکاى جهانخوار، هر روز روابط خود را با او محکمتر و گسترده‏تر مى‏کنند، و گذشته از اینکه خود در سکوت مرگبارى فرو رفته‏اند، حتى از شنیدن شعار مرگ بر اسرائیل و مرگ بر امریکا واهمه داشته و بشدت از آن جلوگیرى مى‏کنند. فانا للَّه و انا الیه راجعون. وَ سَیَعْلَمُ الَّذینَ ظَلَمُوا اىَّ مُنْقَلَبٍ یَنْقَلِبُونَ.
 
صحیفه امام ج‏17 8
 
 
* «از نظر استکبار، مسئولین کشورهاى اسلامى باید به فرنگ بروند، آنها را به حج چه کار! دست نشاندگان امریکا آتش زدن پرچم امریکا را به حساب آتش زدن حرم، و شعار مرگ بر شوروى و امریکا و اسرائیل را به حساب دشمنى با خدا و قرآن و پیامبر گذاشته‏اند.»
 
صحیفه امام ج‏21 79
 
 
* «خط این بود که اصلًا امریکا منسى بشود. یک دسته شوروى را طرح مى‏کردند تا امریکا منسى (فراموش) بشود، یک دسته «اللَّه اکبر» را کنار مى‏گذاشتند، سوت مى‏زدند و کف مى‏زدند آن هم روز عاشورا. خط این بود که این قضیه مرگ بر امریکا منسى بشود.»
 
صحیفه امام    ج‏15    29   
 
 
* «انقلاب به هیچ گروهى بدهکارى ندارد و ما هنوز هم چوب اعتمادهاى فراوان‏ خود را به گروهها و لیبرالها مى‏خوریم، آغوش کشور و انقلاب همیشه براى پذیرفتن همه کسانى که قصد خدمت و آهنگ مراجعت داشته و دارند گشوده است ولى نه به قیمت طلبکارى آنان از همه اصول، که چرا مرگ بر امریکا گفتید! چرا جنگ کردید! چرا نسبت به منافقین و ضدانقلابیون حکم خدا را جارى مى‏کنید؟ چرا شعار نه شرقى و نه غربى داده‏اید؟ چرا لانه جاسوسى را اشغال کرده‏ایم و صدها چراى دیگر.»
 
صحیفه امام    ج‏21    286  


کلمات کلیدی : انقلاب، امام، ضد، از، امریکایی، خمینی (ره)، اخوند، مرگ، بر امریکا، کلیسا، برائت، مشرکین
<      1   2   3   4   5   >>   >

آپلود عکس

آپلود عکس

... ...