سفارش تبلیغ
صبا ویژن

صحبت های خواندنی عموی دکتر جلیلی برای اهالی خراسان جنوبی

پدر دکتر جلیلی پس از اخذ دیپلم به عنوان معلم به استخدام آموزش و پرورش درآمد وی ابتدا در روستای افین زیرکوه به خدمت مشغول شد و سپس به شهر قاین منتقل شد. پس از چند سال سکونت در قاین برای همیشه به مشهد مهاجرت کرد.

 

 

عموی دکتر جلیلی گفت : از دکتر جلیلی خواستیم تا واسطه شود تا به روستا برق کشیده شود اما او از قدرت خود استفاده نکرد و به قول معروف پارتی بازی نکرد و هنوز روستای ما برق ندارد.

به گزارش مهر قاینات به نقل ازخاورستان، شاید خیلی از مردم ندانند که دکتر جلیلی اصالتا خوسفی است لذا برآن شدیم تا مصاحبه کوتاهی با عموی دکتر جلیلی داشته باشیم که متن مصاحبه در ذیل آمده است

مختصری از زندگی خانوادگی خودتان بفرمایید
ما اهل روستای خونیک میر عباس ناحیه هردنگ بخش خوسف سابق و شهرستان خوسف فعلی هستیم. من و تمام خواهر وبرادرانم از جمله پدر دکتر جلیلی در این روستا به دنیا آمده ایم خانواده ما شامل 3برادر و دو خواهر بود
مختصری از پدر دکتر جلیلی بفرمایید
پدر دکتر جلیلی تا 10 سالگی در روستا بود و سپس برای ادامه تحصیل به بیرجند آمد پس از اخذ دیپلم به عنوان معلم به استخدام آموزش و پرورش درآمد وی ابتدا در روستای افین زیرکوه به خدمت مشغول شد و سپس به شهر قاین منتقل شد. پس از چند سال سکونت در قاین برای همیشه به مشهد مهاجرت کرد.
آیا دکتر جلیلی به بیرجند هم می آید؟
خود دکتر جلیلی خیلی کم به بیرجند می آید به آن دلیل که در سفرهای ایشان مسؤلین سعی می کنند ملاحظات امنیتی را رعایت کنند و چون خود دوست ندارد اسباب زحمت شود از سفر زیاد پرهیز دارد آخرین باری که وی به بیرجند آمد سه سال پیش برای شرکت در مراسم ترحیم عمه خود بود.
آیا شما به این دلیل که وی برادرزاده شماست به او رأی خواهید داد؟
از نظر من او اصلح است. فداکاری برای وطن را در عمل ثابت کرده و پای خود را در کربلای 5 از دست داده است انسان صادقی است و صادق بودن او را می توان از عدم دادن وعده های توخالی فهمید لذا به او رأی می دهم.
آیا تا به حال از او درخواستی هم داشتید تا از مقام خود برای رسیدن به آن استفاده کند؟
زمانی که دبیر شورای عالی امنیت ملی شده بود از او خواستیم تا واسطه شود تا به روستا برق کشیده شود اما او از قدرت خود استفاده نکرد و به قول معروف پارتی بازی نکرد و هنوز روستای ما برق ندارد
وقتی وی را در قامت نماینده ارشد ایران در مذاکرات هسته ای می بینید چه احساسی به شما دست می دهد؟
باعث خوشحالی و افتخار من است



کلمات کلیدی :
<   <<   6   7   8   9   10   >>   >

آپلود عکس

آپلود عکس

... ...