سفارش تبلیغ
صبا ویژن

حمله شبانه عناصر مشکوک به نویسنده کیهان

سرویس سیاسی-
پیام فضلی نژاد نویسنده متعهد روزنامه کیهان یکشنبه شب هدف حمله افرادی ناشناس قرار گرفت و به شدت مجروح شد.
به گزارش خبرنگار اعزامی کیهان به محل حادثه، فضلی نژاد ساعت 35/8 دقیقه یکشنبه شب در حالی که در خیابان فلسطین جنوبی در حال حرکت بود مورد هجوم دو موتورسوار قرار گرفت و این افراد با کارد سر و گردن وی را شدیدا مجروح کردند.
مطابق گزارش های دریافتی در حالی که زخم های فضلی نژاد بسیار عمیق شده بود، مردم با مشاهده این صحنه به سمت ضاربان هجوم آوردند و آنها با دیدن این صحنه بلافاصله متواری شدند.
فضلی نژاد در حالی که خون زیادی از او رفته بود توسط مردم به بیمارستان رسانده شده و بلافاصله تحت مداوا قرار گرفت. پزشکانی که خبرنگار کیهان با آنها سخن گفته عقیده دارند اگر وی فقط چند دقیقه دیرتر به بیمارستان رسیده بود، دیگر امکان مداوای او وجود نداشت.
این پزشکان تاکید کردند فضلی نژاد در ساعات اولیه حس سمت چپ بدنش را از دست داده بود ولی به تدریج و با مداوای انجام شده توانست حالت طبیعی خود را بازیابد. همچنین شدت ضربات وارده به حدی بوده که حدود 20 بخیه مورد استفاده قرار گرفته است.
خبرنگار کیهان غروب روز دوشنبه موفق شد با فضلی نژاد گفت وگو کند. فضلی نژاد که به سختی سخن می گفت، در ابتدا اظهار داشت: «من در برابر خیل عظیم مردم مومن و متدین برای خود هیچ شأنی قایل نیستم و از خیل انبوه ابراز احساسات دوستان و پیگیری های آنها تشکر می کنم.» فضلی نژاد ادامه داد: «عرصه ای که من در آن می جنگم عرصه جنگ نرم است و بیش از 5/3 سال است که انبوهی از تهمت ها و ترور شخصیت ها علیه من انجام شده است.» وی در پایان گفت: «تنها کاری که من کرده ام انتشار یک سری ستون و نوشته ها بوده و نمی دانم آیا پاسخ این اقدامات مضروب شدن با چاقو و قمه است»؟!
گفتنی است تعداد زیادی از پایگاه های اینترنتی نزدیک به ضدانقلاب از این اقدام تروریستی استقبال کردند و حتی به اندازه یک جمله هم آن را محکوم نکردند و همین می تواند سرنخی برای پیگیری ماجرا باشد.


کلمات کلیدی :
<   <<   6   7   8      >

آپلود عکس

آپلود عکس

... ...