سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تخریب بقیع توسط وهابیت، سوزاندن پرچم عزای حسین(ع) و قرآن سوزی

تمام توهین‌‍‌ها و جسارت‌ها برای چه چیز به اسلام ناب صورت گرفته؟
تخریب بقیع توسط وهابیت، سوزاندن پرچم عزای حسین(ع) و قرآن سوزی


رسول گرامی اسلام به عنوان آخرین پیامبر و کسی که بایستی کاملترین و جامع ترین نسخه هدایتی برای بشر را ارائه دهد تمام دغدغه‌شان این بود که پس از ایشان وضعیت راهبری جامعه اسلامی چگونه خواهد بود.

تمام توهین‌‍‌ها و جسارت‌ها برای چه چیز به اسلام ناب صورت گرفته؟
تخریب بقیع توسط وهابیت، سوزاندن پرچم عزای حسین(ع) و قرآن سوزی


رسول گرامی اسلام به عنوان آخرین پیامبر و کسی که بایستی کاملترین و جامع ترین نسخه هدایتی برای بشر را ارائه دهد تمام دغدغه‌شان این بود که پس از ایشان وضعیت راهبری جامعه اسلامی چگونه خواهد بود.


به گزارش خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»،  براین اساس به خصوص در اواخر عمر شریفشان مدام بر این مسئله تاکید می کردند تا مبادا امت اسلامی پس از ایشان به ورطه انحراف کشیده شود.

رسول گرامی اسلام از این جهت بنا به فرموده ایشان 2چیز گرانبها در میان امت به امانت گذارد: "انی تارک فیکم الثقلین کتاب الله و عترتی ...ای مردم نزدیک است فراخوانده شوم و دعوت حق را اجابت نمایم و من دو چیزگران در میان شما مى‏گذارم و مى‏روم: کتاب خدا و عترتم، اهل‏بیتم... و خداوند لطیف و آگاه به من خبر داد که این دو هرگز از یکدیگر جدا نشوند تا کنار حوض کوثر برمن‏وارد شوند. پس خوب بیندیشید چگونه با آن دو رفتار خواهید نمود."

اما هنوز جنازه رسول خدا برروی زمین بود که اولین جسارت ها آغاز شد ولی گذشته از اینکه در تاریخ اسلام همیشه بوده اند کسانی که سعی در افتراق و یا نابودی این دو یادگار عزیز داشته اند در تاریخ معاصر نیز این جسارتها کم نبوده است.

تخریب قبور ائمه بقیع(ع)

کمی نزدیکتر، هشتم شوال سال 1344 هجری قمری و از این تاریخ 88سال می گذرد و حدود 1400 سال از زمان پیامبر گرامی اسلام و این روز مصادف است با واقعه تخریب قبرستان بقیع بدست وهابیان که یک جریان انحرافی لندن ساخته است در اهل تسنن.


ماجرا از این قرار است که هشتم شوال سال 1344 هجری قمری، قبور مطهر ائمه بقیع(ع) و حضرت حمزه در احد (ع) توسط گروه وهابیت تخریب شد. علاوه بر این قبور، وهابیان کافر، قبرهای دیگری از جمله: قبور مطهر?فاطمه بنت اسد?حضرت ام البنین?ابراهیم فرزند رسول الله(ص)? اسماعیل فرزند امام صادق (ع)? قبر حلیمه سعدیه دایه حضرت رسول (ص) و قبور شهدای عصر رسالت را نیز تخریب کردند. در سال 1343 ه.ق این گروه منحرف، قبور حضرت عبدالمطلب? ابی طالب? خدیجه کبری? وزادگاه حضرت رسول (ص) و فرزند گرامیشان? حضرت صدیقه کبری (س) را با خاک یکسان کردند…درشهر جده هم قبر حضرت حوا و دیگر قبور را تخریب کرده بودند.

عزای عاشورای 88

و باز هم نزدیکتر یعنی در سال 1388 هجری شمسی، جریان دیگر لندن ساخته درصدد اهانت به یادگار دیگر رسول خدا در ایران پرداخت و در روز عاشورای حسینی از خیمه های سلطنت طلبان، منافقین، عده‌ای مزدور غرب و جریان به اصطلاح سبز، صدای کف و سوت و اهانت به قرآن و اهل بیت خبر می رسد.

برخی خیابانهای مرکزی تهران حوالی ظهر روز عاشورا شاهد حضور و فعالیت تعدادی آشوبگر بود. حاضران در صحنه و خبرنگاران رسانه‌های مختلف، تعداد این عده را از چندصدنفر تا چند هزار نفر گزارش داده‌اند. این تجمع که طبق معمول با شعارهای توهین‌آمیز و آتش‌زدن اموال عمومی همراه بود، در شرایطی روی داد که اکثر ایرانیان محب اهل بیت در مراسم گوناگون و آئین‌های عزاداری امام حسین(ع) شرکت داشتند.

ظهر روز عاشورا دو جور آدم به خیابانهای تهران آمده بود: یکی به عشق حسین(ع) و دیگری برای اهانت به مسئولان کشور و خالی کردن خود.

محرک گروه اول، عشق حسین و اهل بیت پیامبر(ص) بود که در خون ایرانیان جریان دارد و محرک گروه دوم، شبکه‌های ماهواره‌ای و اینترنتی از لندن و واشنگتن و لس‌آنجلس.

عرصه فعالیت گروه اول، کل تهران که نه؛ کل ایران هم بیشتر، همه‌ی مناطق شیعه‌نشین در سراسر دنیا بود ،ولی عرصه فعالیت گروه دوم، چند خیابان در مرکز و غرب تهران بود.

گروه اول، به عشق امام حسین(ع) به سر و سینه می‌زدند و در مظلومیت شهیدان کربلا می‌گریستند و گروه دوم، برای جلب توجه دوربین های بی.بی.سی و صدای آمریکا و تلویزیون مجاهدین خلق، دست و سوت می‌زدند.

گروه اول، برای حفظ علم امام حسین(ع) و دعا برای رفع حوائج و شفای بیماران، جمع شده بودند و گروه دوم برای حفظ منافع و خواسته‌های آمریکا و انگلیس و مجاهدین و سلطنت طلبها.

هنگام اذان، گروه اول بیاد نماز آخر امام حسین(ع) زیر تیرباران سپاه عمرسعد؛ نماز جماعت اقامه کردند و گروه دوم، نماز جماعت گروه اول را سنگباران کردند.

بعد از ظهر، گروه اول به بیاد مظلومیت بنی هاشم، خیمه های نمادین را آتش زدند و بر مظلومیت حسین(ع) گریستند، و گروه دوم برای جلب توجه و ایجاد هیجان و به‌هم زدن نظم عمومی، سطل آشغال‌ها، خودروها و اموال عمومی را به آتش کشیدند.

گروه اول اگر با نیت خالصانه عزاداری کرده باشند، دل فاطمه(س) و امام زمان(عج) را شاد کرده اند و در این دنیا و سرای باقی اجرشان را خواهند گرفت، ولی گروه دوم، با هر نیتی آن کارها را کرده باشند، دل سران غرب و وهابیت را شاد کرده اند.

... چه تفاوتی زیادی است بین گروه اول و گروه دوم! ...

خدایا به حق مظلومیت فرزندان حسین(ع) در شام غریبان کربلا، معاندین اهل بیت و برهم زنندگان امنیت عمومی و مخالفان وحدت ملی را رسوا و سرکوب بفرما و کشور ما را از کید منافقان و بدخواهان نجات بده.

نمی‌دانم سران فتنه، طیف ضدانقلاب و ضد نظام و سرکردگان سبزها در لندن و واشنگتن درباره حرکت امروز آشوبگران چه تحلیلی خواهند داد؟ تعدادشان را چند برابر اعلام خواهند کرد؟ و چهره و نیت و شعار پیاده نظامشان را چگونه نمایش خواهند داد؛ اما در این تردید ندارم که: با آل علی هر که در افتاد، ور افتاد...

قرآن سوزی در امریکا

و اکنون سال 1389 است و چند روز پیش اتفاقی افتاد که خون 1.5میلیارد مسلمان را در کل جهان به جوش آورد و هنوز درد آن فروکش نکرده است.

سوزاندن و اهانت به قرآن کریم توسط عده ای کشیش مزدور و وابسته به صهیونیست پیوند عمیقی میان جریان های لندن ساخته ای چون وهابیت، مسیحیت صهیونیست و جریان به اصطلاح سبز برقرار کرده است.

اما یادآوری این نکته تاریخی نیز حائز اهمیت است که خسرو پرویز به عنوان کسی که با پاره کردن نامه رسول خدا هم به قرآن و هم به آل الله اهانت کرد و نتیجه اش این شد که کل سرزمین تحت نفوذ او شد مملکت قرآن و آل الله، خالی از لطف نباشد.



کلمات کلیدی : سوزاندن پرچم عزای حسین(ع)، تخریب بقیع توسط وهابیت، قرآن سوزی، وهابیون

آپلود عکس

آپلود عکس

... ...