شبکه اجتماعی پارسی زبانانپارسی یار

پيام

چراغ جادو

**رضا **

**رضا **
ين جلسه علي رغم تبليغات وسيع پيامکي فقط با حضور حدود 40، 50 نفر مورد استقبال قرار گرفت. وي در آن جلسه به فحاشي هايي عليه علامه مصباح، جبهه پايداري، کامران لنکراني و همچنين سخنگوي جبهه پايداري، دکتر قاضي زاده کرد که جهت تنوير افکار عمومي و نمايان کردن مشي مسبوق به سابقه اشراف سياسي وصل به هاشمي، شرح آن در ادامه مي آيد.
**رضا **
گفتني است، اين روحاني هتاک چندي پيش علامه مصباح يزدي را رهبر خوارج خوانده بود و ديشب نيز در اظهاراتي هتاکانه علامه مصباح يزدي را مروج اسلام آمريکايي معرفي کرده بود.
**رضا **
اما ديشب نيز، اين فرد فحاش و هتاک، با حضور در مدرسه نواب مشهد به ادامه فحاشي هاي شب گذشته اش مي پردازد. وي وقتي با اعتراض مخاطبان به توهين هايي که عليه علماي اسلام مي کند، مواجه مي شود، مي گويد که بعد از برنامه به اين سؤال پاسخ مي دهد، ولي بعد از برنامه سعي در استنکاف از اين امر داشته که در ميان جمعيتي که از آن اهانت ها عصباني شده بودند، گرفتار شده و مورد ضرب و شتم قرار مي گيرد.
**رضا **
اما از آن رو که اين اتفاق، يقيناً خوراکي لذيذ براي رسانه هاي فتنه گر و حامي هاشمي خواهد بود، و از آن رو که اين گروه با شارلاتان بازي، حرکت از پله دوم را در دستور کار قرار خواهند داد و خواهند گفت که مشاور تشخيص مصلحت توسط افراطي ها مضروب گشت، لازم مي دانيم که اظهارات سخيف و وقيحانه اين شيخ حامي رأس فتنه را به استحضار مخاطبان گرامي برسانيم در ادمه( http://kuku.parsiblog.com/Posts/686/)
حيف ِ لباس ِ روحانيت ...
**رضا **
و حيف نون روحانيت
ساعت دماسنج
**رضا **
رتبه 77
19 برگزیده
2597 دوست
محفلهای عمومی يا خصوصی جهت فعاليت متمرکز روی موضوعی خاص.
گروه های عضو
فهرست کاربرانی که پیام های آن ها توسط دبیران مجله پارسی یار در ماه اخیر منتخب شده است.
برگزیدگان مجله ارديبهشت ماه
vertical_align_top