سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سخنان عجیب هاشمی و دخترش در دیدار با نواز شریف

هاشمی در دیدار با نواز شریف سخنانی را بیان نمود که دست برتر را به طرف مقابل می داد.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از دیدبان؛ هفته گذشته نواز شریف در ایران حضور یافت و با مقامات ایرانی دیدار کرد. وی دیداری نیز با هاشمی رفنسجانی داشت. در این دیدرا هاشمی رفسنجانی ضمن طرح مساله رابطه ایران و عربستان اعلام کرد که الان رابطه ما با کشورهای عربی خوب نیست.

این سخن هاشمی سبب شد تا نواز شریف نیز در پاسخ از تمایل پاکستان برای وساطت بین ایران و عربستان بگوید و ابراز نماید که: «هر کاری که بتوانم انجام می دهم اگر مایل باشید با اردوغان هم صحبت کنم.»

هاشمی نیز در پاسخ بیان می دارد هم اردوغان را قبول دارم و هم گل را. هاشمی هم چنین در این دیدار از وضعیت داخلی کشور گله کرده و بیان داشته است که این سال ها همه چیز عقب مانده است.

هاشمی در این دیدار که فاطه هاشمی نیز حضور داشت در خصوص تلاش ایران برای برقراری صلح در منطقه گفت: «من آمادگی دارم اما کلیت نظام باید اقدام کند.»

هم چنین نواز شریف در پاسخ به سوال فاطه هاشمی که چرا با خانم و دخترتان به ایران نیامدید؛ بیان نمود: «خانم عمل شانه داشت و دخترم هم ساق پایش دچار جراحت شده بود، شما به پاکستان بیایید، من پاکستان بروم دعوتنامه برای شما می فرستم.»

آنچه در این دیدار تعجب برانگیز است سخنان هاشمی در خصوص وضعیت داخلی کشور و تقاضای تلویحی وی از نواز شریف برای پادرمیانی بین ایران و عربستان است. 


کلمات کلیدی : سخنان، عجیب، هاشمی، و، دخترش، در، دیدار، با، نواز، شریف، عربستان، پاکستان، فاطمه

آپلود عکس

آپلود عکس

... ...