سفارش تبلیغ
صبا ویژن

افشای یک سناریو: اصل هشتم نامه طلبه عدالتخواه تبریزی به شیخ حسن

"عماریون"-
سلام بر یاران انقلاب


جناب دکتر روحانی
بنده بعنوان یک ایرانی و یک مسلمان حوزوی بر خود تکلیف می دانم تا مطلبی در خصوص فتنه جدیدی که اتاق فکر همفکران عزیزتان طراحی کرده اند تذکراتی بدهم. شما یا از این توطئه خبر دارید یا ندارید و من نمی خواهم قصور و یا تقصیر مسئولین را بیان کنم. اما بنده شما را امر به وفاداری حضرت آقا و نهی از اطاعت برخی ها می نمایم.
در سناریوی جدیدی که نویسندگان آن برخی از رفقا و همفکرانتان هستند بعد از جریان یارانه ها و پایین آمدن درصد رضایت ملت از دولت و نا امید شدن از احتمال پیروزی فتنه گران در انتخابات مجلس شورای اسلامی وخبرگان ،ناچار به طراحی ایجاد آشوب نموده اند.
بخشی از این سناریو که شروع آن توسط عجوزه رامشگر اروپایی روی فرش پهن شده توسط دولت انجام پذیرفت ، بخشی دیگر توسط بی بی سی و رسانه های دیگر ضد اسلام عملیاتی گردید ،بخش اخیر آن توسط اتاق فکر همفکران عزیزتان کلید خورده است. باید بگویم :
1- این زندانیان که در اوج فتنه و بدمستی شان هیچ غلطی نتوانستند بکنند با مظلوم نمایی خود توانایی زیر سئوال بردن وجهه حقوف بشر پسند انقلاب اسلامی را نخواهند داشت.
2- اربابان اجنبی همین اصلاح طلبان و در راس آن اوباما و نتانیاهو بدانند که اگر قرار است به حقوق بشر پایبندی شود و اقدامات ضد حقوق بشر بررسی و رسیدگی شود ، پس صفحات تاریخی فلسطین ، عراق و افغانستان باید روی میز مجامع بین المللی قرار گیرند.
3- شما بعنوان رییس قوه مجریه حساب خود از این فتنه گران را مشخص نمایید تا ما مردم حساب شما را بدانیم و معلوم شود در کدام خیمه مستقر هستید.
4- به آقای اکبر هاشمی سلامم را نرسانید اما بگویید که چقدر مگر عمر خواهد کرد شاید همین سال سال آخر عمرش باشد و شاید بیشتر اما آیا در اواخر عمر خود بهتر نیست در کنار ولایت باشد؟
5- سخنان شما بعد از فرمایشات امام خامنه ای در خصوص زنان، خوراکی برای رسانه های ضد انقلاب گردیده است. اگر واقعا آنها به دروغ بوق و کرنا راه انداخته اند پس انتظار داریم تا جواب این رسانه های کذاب را بدهید.
6- اما فتنه گران بدانند در صورت تداوم سناریوی فتنه 93 دشمنان و اجرای فرامین کاخ سفید ، حزب الله این بار آنان را که بجای ندامت برنامه های دشمنان را اجرا می کنند از صحنه روزگار حذف خواهد کرد.
7- نتانیاهو و اوباما بدانند بزودی کاخ سفید را فتح و بعنوان بیت الابیض مقر جبهه متحد اسلامی خواهیم کرد. سر نتانیاهو را هم عیدیانه کودکان فلسطین بعنوان عبرت دزیر پای کودکان ستمدیده قرار خواهیم داد.
8- در پایان انتظار دارم تا همواره در خط ولایت یار و یاور امام خامنه ای باشیدو ضمن رصد هرگونه توطئه علیه ولایت توطئه گران را سر جای خود بنشانید .
بیاری خدای توانا
وارث شهید نواب صفوی
روح الله بجانی



کلمات کلیدی : هاشمی، نامه، شیخ، فتنه، 88، اکبر، رئیس، یک، جمهور، طلبه، روحانی، حسن، به، افشای، سناریو
اصل
، هشتم، عدالتخواه، تبریزی، نتانیاهو

آپلود عکس

آپلود عکس

... ...