سفارش تبلیغ
صبا ویژن

عاملان اغتشاش در جشن هستهای، از تعلیق تحصیلی تا دیدار با هاشمی +

25 فرودین مراسم جشن هسته ای در دانشگاه امیرکبیر برگزار شد.

به گزارش جهان به نقل از خبرنامه دانشجویان، این برنامه البته با حاشیه هایی نیز همراه بود؛ حاشیه هایی که تداعی گر اغتشاشات فتنه 88، وقایع انتشار نشریات موهن در اردیبهشت 87 و اغتشاشات مراسم های نقد دانشگاه آزاد در سال های گذشته بود.

قابل پیش بینی بود که در مراسمی که دانشجویان برای روز ملی فناوری هسته ای تدارک دیده بودند، عده ای بخواهند با جار و جنجال فضای این برنامه دانشجویی را ملتهب سازند.

در این برنامه، عده ای در بین دانشجویان به قصد ایجاد التهاب و متشنج کردن فضای دانشجویی حاکم بر تالار برنامه، در زمان سخنرانی سخنران ها در میان دانشجویان همهمه به راه انداخته و شعارهای مختلفی را ایراد نمودند تا بتوانند بخشی از جمعیت را همراه با خود نمایند.

لازم به ذکر است که پدر شهید احمدی روشن و فریدون عباسی، رئیس سابق سازمان انرژی اتمی و سعید جلیلی از میهمانان این جشن در دانشگاه پلی تکنیک امیرکبیر بودند.

با ورود مهمانان به سالن مراسم، تعدادی از دانشجویان فریاد «صل علی محمد یاور رهبر آمد» سر دادند که همزمان با این شعار دسته دیگری از دانشجویان در سالن فریاد «روحانی-روحانی حمایتت می‌کنیم» و «سلام بر خاتمی درود بر روحانی» را فریاد می زدند.

از طرفی دانشجویانی فریاد «حرف ما یک کلام مقاومت والسلام» و عده ای دیگر فریاد «رای ما یک کلام نخست وزیر امام» سر می‌دادند.

سخنران اول این مراسم فریدون عباسی بود به دعوت مجری برنامه وی بالای سن قرار گرفت اما همزمان با حضور وی بالای سن عده ای در سالن فریاد «روحانی-روحانی حمایتت می‌کنیم» سر دادند اما فریدون عباسی سخنان خود را در جریان همین شعارها به پایان رساند و از دانشجویان به خاطر این شور و هیجان تقدیر کرد.

در پایان سخنان عباسی نیز تعدادی فریاد «بسیجی واقعی همت بود و باکری» سر دادند.

در ادامه نیز جلیلی در جایگاه قرار گرفت که همزمان با شروع سخنرانی وی عده ای فریاد «سلام بر خاتمی درود بر روحانی» سر داده و در مقابل نیز دانشجویان فریاد «جلیلی-جلیلی حمایتت می‌کنیم، مرگ بر فتنه گر، مرگ بر اسلام آمریکایی» سر دادند البته در جریان سخنرانی جلیلی عده معدودی که خواسته شان آزادی زندانیان سیاسی و فتنه گر بود «یار دبستانی» می‌خواندند.

وجه مشترک این مراسم همچون مراسم هایی که چندی پیش در آستانه 16 آذر و 9 دی در دانشگاه های تهران و صنعتی شریف برگزار شد این بود که در این مراسم عده معدودی قصد بر هم زدن نظم مراسم را داشتند و با هیاهو همه تلاش خود را برای جنجالی ساختن جشن هسته ای دانشجویان به کار بردند.

امیرحسین علی بخشی، ورودی 87 مهندسی عمران است که به علت درگیری در فتنه 88، 2 ترم تعلیق شده است






وحید دولت آبادی، ورودی 88 مهندسی مکانیک است که در اغتشاشات سال 88، درب دانشگاه را شکست و جالب توجه است که در مناظره‌ای در 16 آذر 91 در همین دانشگاه، صراحتا به این کار خود اعتراف نمود




دیدار تعلیقی ها و افراطی های دانشگاه امیرکبیر با هاشمی رفسنجانی



جنس اعتراض های مراسم سخنرانی جلیلی


کلمات کلیدی : عاملان، اغتشاش، در، جشن، هسته‌ای،، از، تعلیق، تحصیلی، تا، دیدار، با، هاشمی، عکس، فتنه، 88

آپلود عکس

آپلود عکس

... ...