شبکه اجتماعی پارسی زبانانپارسی یار

پيام

چراغ جادو

**رضا **

**رضا **
مجبور شديم بچه را به بيمارستان مرکز طبي اطفال تهران بخش آي سي يو منتقل کنيم و در حال حاضر نيز8 روز است که همچنان در کما بسر ميبرد.و جز خدا اميد ديگري به بهبود حال وي نداريم.
**رضا **
پس از بررسي ما متوجه شديم که شربتي که بنام تيمکس از داروخانه خريداري شده بود در واقع آن شربت نبوده بلکه شربت متادون بوده و داروخانه بدليل اينکه فروش آن غير قانوني بوده آن را در جعبه شربت سرماخوردگي مخفي نموده بوده و قصد داشته آنرا به افراد مورد نظر خود بفروشد و متاسفانه به اشتباه آنرا به ما داده بود.
**رضا **
حال ما مانده ايم و اشک و آه و بچه اي که روي تحت بيمارستان چندان اميدي هم به او نيست. اگر کار خلاف آن داروخانه نبود الان بچه ما سالم و درکنارمان بود و آنطور که شنيده ام اين اتفاق در جاهاي ديگري هم افتاده است.
ان شالله هر چه زودتر به برکت صلوات ..اللهم صل علي محمد و ال محمد و عجل فرجهم ..شفا پيدا کنن - کيان ايراني
مملوک
شافاها الله بالزينب المظلومه
ان شالله هر چه زودتر به برکت صلوات ..اللهم صل علي محمد و ال محمد و عجل فرجهم ..شفا پيدا کنن - کيان ايراني - حسين كارگر
يامَن اِسمُهُ دَوا وَ ذِکرُهُ شِفاء.
ان شالله هر چه زودتر به برکت صلوات ..اللهم صل علي محمد و ال محمد و عجل فرجهم ..شفا پيدا کنن - کيان ايراني - حسين كارگر - ..: شيرازي:.. *مهدي فداي مهدي{عشق يعني چي}*
خدا به معصوميت و مظلوميت کودکان از پدر و مادر حساس تر است مطمئنم که خدا اينجانيان جنايتکار دنيا پرست را به حال خود باقي نمي گذارد.خدا به واسطه صبر تان پاداش مضاعف عطا فرمايد .براي سلامتي همه بيماران به خصوص اين فرشته بهشتي صلوات
مسئولين محترم شما را به جان امام حسين قسم مي دهيم كه جلوي مواد مخدر را در مملكت بگيريد.به خدا جوانان به كمك شما احتياج دارند.طبق آمار در تهران شما مي توانيد در عرض 5دقيقه به مواد مخدر شيشه دسترسي داشته باشيد.تا كي سكوت!! تا كي بي خيالي!!!
**رضا **
در مبارزه با مواد مخدر بايد اعتدال داشت
ساعت دماسنج
**رضا **
رتبه 77
19 برگزیده
2597 دوست
محفلهای عمومی يا خصوصی جهت فعاليت متمرکز روی موضوعی خاص.
گروه های عضو
فهرست کاربرانی که پیام های آن ها توسط دبیران مجله پارسی یار در ماه اخیر منتخب شده است.
برگزیدگان مجله ارديبهشت ماه
vertical_align_top