شبکه اجتماعی پارسی زبانانپارسی یار

پيام

تسبیح دیجیتال

**رضا **

**رضا **
92/10/15
**رضا **
در پي آشکار شدن ضعف‌هاي متعدد و اشکالات جدي حقوقي و فني توافق ژنو، رهبر معظم انقلاب در تذکري به دولت آقاي روحاني، خواستار تقويت تيم مذاکرات شده بودند که عليرضا زاکاني اين تذکر را چندي قبل خبري کرد.
**رضا **
*«با توجه به سکوت آقاي روحاني و عدم دفاع جدي وي از توافقنامه ژنو بر خلاف روزهاي نخست، شنيده ها حاکي از آن است که به تيم مذاکره کننده هسته اي تذکراتي از جمله لزوم تقويت تيم از نظر فني و حقوقي داده شده است. همچنين با توجه به ايرادات مهم متن توافقنامه، اين اشکالات ناشي از عجله يا شرايط ميداني دانسته شده و تاکيد شده که نبايد توافقنامه ژنو را پيروزي بزرگ دانست و لازم است توافقنامه مورد نقد قرار گيرد.»*
**رضا **
چندي پيش کوثري از تشکيل شورايي بالادستي خبر داده که مذاکرات هسته‌اي با نظارت و تأييد آن شورا انجام خواهد شد. عضو کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس افزود: «در مباحثي مانند غني‌سازي و موارد ديگري مرتبط با اين موضوع، تيم مذاکره‌کننده فعاليت‌هاي خود را با تيم ياد شده هماهنگ خواهد کرد.» عراقچي عضو تيم مذاکرات نيز اخيرا ادامه مذاکرات را منوط به نظر مثبت شوراي عالي امنيت ملي دانسته بود.
**رضا **
در اين شرايط تيم مذاکره کننده هسته‌اي با هماهنگي تيم ياد شده فعاليت مي‌کند، تصريح کرد: «البته دليل اين اقدام اين بود که در مرحله اول آنطور که بايد و شايد مذکرات به نفع ما پيش نرفت.» عضو کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس افزود: «در مباحثي مانند غني‌سازي و موارد ديگري مرتبط با اين موضوع، تيم مذاکره‌کننده فعاليت‌هاي خود را با تيم ياد شده هماهنگ خواهد کرد.»
mp3 player شوکر
**رضا **
رتبه 77
19 برگزیده
2597 دوست
محفلهای عمومی يا خصوصی جهت فعاليت متمرکز روی موضوعی خاص.
گروه های عضو
فهرست کاربرانی که پیام های آن ها توسط دبیران مجله پارسی یار در ماه اخیر منتخب شده است.
برگزیدگان مجله مهر ماه
vertical_align_top