شبکه اجتماعی پارسی زبانانپارسی یار

پيام

درب کنسرو بازکن برقی

**رضا **

**رضا **
پس از گذشت کمتر از چهار ماه از آغاز به کار دولت يازدهم، موج برکناري مديران دستگاه‌هاي دولتي به بيش از 2 هزار نفر رسيد.
**رضا **
*در بين اين دستگاه‌ها، تغييرات گسترده در وزارت بهداشت که يک دستگاه تخصصي محسوب مي‌شود و مسائل سياسي تاثير حداقلي در انتخاب مديران آن دارد، قابل تامل است.* *برکناري بيش از 200 تن از مديران بيمارستان‌ها، دانشکده‌هاي پزشکي و مديران نهادهاي پژوهشي حوزه درمان در دولت يازدهم، اين سوال را مطرح مي‌کند که آيا تمامي افراد برکنارشده، افراد بي‌کفايتي بوده‌اند؟*
**رضا **
.
وحيد 1390
با سلام خدمت دوستان. اين روشن مي کند که جناب آقاي احمدي نژاد همه رو اتوبوسي آورده عزيزان مگه شما شک داريد که در طول 8 سال گذشته چقدر کلاس مديريت را پايين آورد کساني رو در راس مديريت قرار داد که نه تنها از مديريت چيزي نمي دانستند بلکه سعي مي کردند از قوانين فرار کنند. البته جناب آقاي احمدي نژاد خودش استاد قانون شکني و ايستادن در برابر قوانين مجلس بود.
وحيد 1390
دولت جناب آقاي احمدي نژاد آنچنان فضا رو امنيتي کرده بود که حتي براي تدريس در بعضي مدارس هم از دبيران رسمي گزينش به عمل مي آمد البته الان هم متاسفانه ادامه دارد ولي اميدوارم برچيده شود. چه بسيار مديران و کارمندان شايسته و دلسوز که به خاطر مشغله زياد نمي توانستند در نماز جمعه حاضر شوند از پست خود به پايين کشيده شدند.
وحيد 1390
جناب آقاي احمدي نژاد مديريت را حضور در برخي محافل مذهبي و وجود ريش تعريف مي کردند نه تخصص. من از شما مي پرسم آيا اين درست است که فردي را با وجود تمام شايستگيها جلوي پيشرفتش را به دليل انتقاد بگيرند و حتي نگذارند در پست رسمي خودش چون انتقاد کرده ادامه مسير دهد. اگه من بخواهم مثال بزنم که 2067 تا در مقابلش بايد زانو بزند.
وحيد 1390
اين گوشه اي از بي عدالتي هاي فردي است که در سخنرانيهايش هميشه از عدالت دم مي زد. از بازار بگم؟ در اين 8 سال گذشته زورش به بازاريان و مهندسان و پزشکان نرسيد فقط زورش را در حقوق کارمندان زير دستي که نمي توانستند از حقوق خود دفاع کنند، متمرکز کرد. به عنوان مثال حقوق معلمان و کارگران و ....مي توانيد يک مقايسه سرانگشتي انجام دهيدحقوق معلمان و کارگران را با مقدار افزايش ويزيت پزشکان و درآمد بازاريان
وحيد 1390
بازهم بگم از سفرهاي به اصطلاح عدالتجويانه استاني و طرح هايي که فقط براي عوامفريبي مردم و بدون هيچ برنامه ريزي کلنگ زني شد و شروع نشده بايگاني گرديد. آيا خط آهن شيراز را فراموش کرديد که درست يک روز بعد از افتتاحش ريلها همه خراب شدند.
کمپوت معارف استاد وحيد :)
وحيد 1390
آقا سيدالکريم خيلي براتون گران اومد اين مطالب؟؟؟ حرف حق تلخه ديگه برادر
گران نيامد ارزان امد :)
**رضا **
ريش احمدي نژاد بلند تر بود يا ....
**رضا **
فعلا مردم شعارهاي اقاي روحاني را هنوز فراموش نکردن
وحيد 1390
مهم بلند بودن ريش کسي نيست، آنچه که مهم است نگاه ريش جويانه است عزيز!!!!!!!!!
نگاه ريش جويانه=) =) اندر معارف وحيديه :)
ساعت ویکتوریا
**رضا **
رتبه 77
19 برگزیده
2597 دوست
محفلهای عمومی يا خصوصی جهت فعاليت متمرکز روی موضوعی خاص.
گروه های عضو
فهرست کاربرانی که پیام های آن ها توسط دبیران مجله پارسی یار در ماه اخیر منتخب شده است.
برگزیدگان مجله مهر ماه
vertical_align_top