شبکه اجتماعی پارسی زبانانپارسی یار

پيام

mp3 player شوکر

**رضا **

**رضا **
89/11/21
**رضا **
هاشمي: تابع رهبر انقلابم! هاشمي: تابع رهبر انقلابم! هرچند آقاي هاشمي چندي پيش در ديدار جمعي از روحانيون و اساتيد دانشگاه گفت که خود را "ملزم به تبعيت از دستورات رهبري مي‌دانم" اما همچنان ترجيح داده است در برابر اقدامات جريان فتنه رويه سابق را ادامه دهد. او حتي چند روز پيش در ديدار برخي اعضاي انجمن اسلامي دانشجويان دانشگاه گيلان بار ديگر تاکيد کرد:
**رضا **
استقبال بي بي سي پس از تاکيد چندباره آقاي هاشمي بر خطبه هاي نمازجمعه جنجالي اش بود که بار ديگر رسانه هاي بيگانه به پوشش گسترده مواضع او پرداختند. به طوري که بي بي سي، رسانه دولتي انگليس که از عوامل مهم تحريک و هدايت آشوب طلبان محسوب شده، حتي "فيلم" خطبه هاي خبرساز نماز جمعه 26 تيرماه آقاي هاشمي را هم بر روي سايت خود منتشر کرد.
**رضا **
سايت موسوي: سخنان هاشمي دلسوزانه بود سايت رسمي ميرحسين موسوي، از سران فتنه 88، هم در گزارشي با عنوان " بازخواني سخنان هاشمي رفسنجاني در نمازجمعه سبز"، نوشت: تاکيد دوباره آيت الله اکبر هاشمي رفسنجاني رييس مجلس خبرگان رهبري بر مواضع خود در نمازجمعه سبز تهران در 26 تير 88 بار ديگر خاطره توصيه‌هاي دلسوزانه وي براي عبور از بحران پس از انتخابات را زنده کرد....
cactus
خداکند زود تر چهره واقعي آقايان براي همه آشکار شود.
**رضا **
.
آموزش پیرایش مردانه اورجینال
**رضا **
رتبه 77
19 برگزیده
2597 دوست
محفلهای عمومی يا خصوصی جهت فعاليت متمرکز روی موضوعی خاص.
گروه های عضو
فهرست کاربرانی که پیام های آن ها توسط دبیران مجله پارسی یار در ماه اخیر منتخب شده است.
برگزیدگان مجله مهر ماه
vertical_align_top