سفارش تبلیغ
صبا ویژن

وقتی \شیخ\ سخنرانی برای شهدا را نپذیرفت! آقایروحانی لطفا این خبر

سفـر نوروزی خانوادگی دکتر حسن روحانی به کیش علاوه برحاشیه آفرینی های سیاسی ، در فضای مجازی نیز حاشیه های خواندنی را به همراه داشته است.

به گزارش پایگاه جـوان انقـلابی ؛  سید کمـیل باقرزاده ، فرزند سردار باقرزاده در صفـحه پلاس خـود با انتشـار خاطره ایی از تشـیع پنـج شهید گمنام در کیش از تنها دیدارش با حـسن روحانی نوشـته است .

وی دراین باره مینویسـد :

در کیش تنها باری که تا حالا به کیش رفتم دوازده سـال پیش بود؛ دوران ریاسـت جمهـوری خاتمی بود.
مردم بومی جزیره از کمیته جسـتجوی مفقودین درخواست کرده بودند چند شهید گمنام در جزیره تدفین شود تا در کنار صدها پاساژ و بازار و جـاذبه مادی و توریـستی که دیگـران رو به جزیره میکـشونه، زیارتگاه و جاذبه ای معـنوی هم در جزیره ایجاد بشه.

درخواست به حق مردم مورد موافقت قرار گرفته بـود و قرار شـد پنج شهید گمنام در سالروز شهادت امام صادق علیه السلام در جزیره به خاک سپرده بشن. اما مسؤولان وقت منطقه آزاد که مستقیماً از تهران دستور میگرفتند بنا را بر مخالفت با خواست مردم بومی گذاشته بودند؛ مخالفتی که جز شکست ثمره ای نداشت.

ما یک روز قبل از شهادت امام صادق، با هواپیمای ایلوشین سپـاه که شهید احمد کاظمی فرمانده وقت نیروی هوایی هماهنگ کرده بود به همراه پیکر پاک شهدا به جزیره رسیدیم. اونجا بود که با خبر شدیم حجة الاسلام حسن روحانی دبیر وقت شورای عالی امنیت ملی نیز در یک سفر تفریحی غیررسمی، برای استراحت به جزیره آمده اند.

مسؤولان مراسم، فرصت حضور یک مسؤول عالی رتبه کشوری و روحانیِ شاگرد مکتب امام صادق را برای دعوت از ایشان جهت سخنرانی در مراسم تشییع شهدا و ادای احترام به مقام حضرت صادق علیه السلام و نیز اقامه نماز بر پیکر شهیدان مغتنم شمردند.

پاسخ ایشان به دعوتها اما، پاسخی منفی بود، و گفته شد که ایشان صرفاً برای استراحت آمده اند. البته انتظار می رفت در روز شهادت امام صادق که همه جزیره، از پاساژها تا تمام نقاط تفریحی به احترام امام ششم و شهیدانی که مهمان جزیره بودند تعطیل شده بود و همه مردم از هر طیفی خود را به تشییع شهدا رسانده بودند، شخصیتی مثل دبیر شورای عالی امنیت ملی هم اگر به هر دلیلی برای سخنرانی و اقامه نماز بر پیکر شهدا آمادگی ندارند، به احترام شهیدانی که امنیت ملی مان را مدیون خون ایشان هستیم لااقل به اندازه چند قدم در مراسم تشییع شهدا حاضر شوند.

اما این انتظار نیز محقق نشد؛ چون ایشان ترجیح دادند در روز شهادت امام صادق، و در حالی که همه اهل جزیره در مراسم تشییع شهدا حاضر شده بودند، به همراه خانم دکتر ابتکار رئیس سازمان محیط زیست و جمعی دیگر از مسؤولان منطقه آزاد، سوار بر کشتی تفریحی شده و به گشت و گذار و استراحت بپردازند؛ البته استراحتی که به کامشان زهر شد!

وقتی مراسم تدفین شهـدا با اقامه نماز ظهر و عصر به پایان رسید، خبری بزرگ در بین مردم پیچـید : کشـتی تفریحی حسن روحانی به صخـره های مرجانی اطراف جزیره برخورد کرده و نزدیک بوده غرق شود، و ساعتها در دریا معطّل شده اند تا نیروهای امدادی آنها را نجات بدهند!

ـ

javanenghelabi - bagherzadeh

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ



کلمات کلیدی : وقتی، "شیخ، " سخنرانی، برای، شهدا، را نپذیرفت، !،
آقای‌
، روحانی، لطفا، این، خبر، را، تکذیب، کنید!، مچکریم

آپلود عکس

آپلود عکس

... ...